تجهیزات دندانپزشکی و خرید و فروش آنها

شنبه 26 شهريور 1401
12:29
هورام

اگر شناخت ابزار و تجهیزات دندانپزشکی برای شما اهمیت دارد بهتر است در مورد آنها اطلاعات بیشتری داشته باشید و با کمک ابزار دندانپزشکی ، در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. تجهیزات دندانپزشکی فروش در ادامه به معرفی ابزار دندانپزشکی فالکن میپردازیم. آینه دندانپزشکی، اغلب برای معاینه دندان ها استفاده می شود. سر این مدل آینه ها اغلب به صورت گرد است. این آینه کاربرد های زیادی دارد از جمله؛ امکان دید غیر مستقیم توسط دندانپزشک، بازتاب نور بر روی سطوح مورد نظر و عقب نشینی بافت نرم داخل دهان. همچنین در هنگام معاینه، از پنس، سوزن گیر و شان گیر و… ، اغلب برای نگه داری چیزی در داخل دهان استفاده می شود. پروب پریودنتال وسیله ای است که در دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد، معمولاً دارای انتهای بلند، نازک و کدر است. کورت ها با نوک تیز خود، اغلب جهت از بین بردن التهاب لثه بیمار مورد استفاده قرار می گیرد. برنیشر ها می توانند دارای یک یا دو سر باشند که در اندازه های مختلف به بازار ارائه می شوند و کاربرد اصلی آن ها صاف کردن و صیقل دادن کامپوزیت ها است. همچنین در برخی موارد برای حذف مواد پر کننده اضافی روی سطح دندان، زیبایی و اذیت نشدن بیمار مورد استفاده قرار می گیرد. خرید ابزار دندانپزشکی فالکن با بهترین کیفیت ساخته شده از استیل فرانسوی تحت لیسانس فالکن ایتالیا ، با خرید ابزار دندانپزشکی فالکن از گارانتی 5 ساله بدون قید و شرط بهره مند شوید. همچنین برای دریافت کاتالوگ میتوتنید با شماره پشتیبانی شرکت تماس گرفته تا کاتاگوگ ابزار دندانپزشکی فالکن از طریق واتاپ برای شما کاربر عزیز ارسال شود .

ارتودنسی نامرئی (اینویزیلاین) یا ارتودنسی شفاف نوعی ارتودنسی متحرک است که از جنس پلاستیک شفاف می باشد . هر روز به علم دندانپزشکی فناوری ها و درمان های جدیدی افزوده می شود و بدون شک از فناوری قبلی بسیار سرتر و بهتر خواهد بود . بسیار راحت است : الاینر های شفاف در دهان بسیار راحت قرار می گیرند و لبه تیزی ندارند لذا هیچ نوع نگرانی نسبت به اینکه سیم یا براکت فلزی جایی از دهان را زخم کند وجود ندارد. می توان گفت یک محافظ دندانی می باشد که هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. قابل دید نیستند : شفافیت بریس های نامرئی موجب می شود که خیلی از افراد وجود آنها را در دهان شما متوجه نشوند .اما در مقابل بریس های فلزی شفافیتی ندارند و از یک فرسنگی مشخص است . لذا طرفداران زیادی این بریس ها دراند و در مقیاس وسیعی نیز تولید شده و موجود است. متحرک بودن ارتودنسی نامرئی : بریس های نامرئی متحرک هستند و می توانید موقع غذا خوردن و مسواک زدن و …

هر صندلی دارای دو موتور است. یک موتور برای قسمت نشیمن گاه و بالا و پائین کردن و موتور دیگر جهت جابجایی پشتی مورد استفاده قرار میگیرد. برای راحتی کار دندانپزشک علاوه بر قابلیت انتخاب positionهای مختلف، دو mode در صندلی ها به نامهای Zero position و Over position پیش بینی میشود. Zero position : حالتی است که صندلی به پائین ترین حالت خود رسیده و پشتی نیز به حالت ۹۰ درجه برمی گردد. Over position : نیز حالتی است که صندلی به بالاترین ارتفاع و پشتی نیز به حالت خوابیده یا ۱۸۰ درجه نسبت به نشیمن گاه میرسد. صندلی دندانپزشکی باید قدرت و توان کافی جهت تحمل وزن بیمار را در حین جابجایی و توقف داشته باشد. ۱. شاسی صندلی: سازه اصلی صندلی دندانپزشکی شاسی آن است که از سه قسمت فوقانی, میانی و تحتانی تشکیل میشود. ۲. پشتی صندلی: پشتی صندلی دندانپزشکی معمولا از جنس فایبر گلاس و به صورت یکپارچه است. پشتی صندلی توسط یک موتور که به موتور تغییر زاویه پشتی معروف است جابجا میشود.

یکی از این دلایل، استفاده از مواد نامرغوب و بی کیفیت می باشد. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران شاید در ابتدا هزینه آن برای شما وسوسه کننده باشد، اما در نظر داشته باشید که در طولانی مدت با ایجاد مشکلات متعددی مانند عفونت لثه و یا شکستن پست ایمپلنت، هزینه های جانبی بیشتری برایتان به وجود خواهد آمد. گاهی اوقات برخی از کلینیک ها با افراد غیر متخصص برای کاشت دندان همکاری می کنند، زیرا آن ها هزینه کمتری را دریافت می کنند. مراقب باشید تا درمان خود را به دست افراد غیر متخصص نسپارید، زیرا ایمپلنت دندان باید توسط جراح فک و دندان یا ایمپلنتولوژیست انجام گردد. اگر به فکر کاهش هزینه ایمپلنت دندان خود هستید، در ابتدا باید به دنبال یک متخصص خوب و ماهر بگردید. در ادامه برای کاهش هزینه ها می توانید شرایط اقساطی را انتخاب کنید تا فشار مالی زیادی متحمل شما نشود. همچنین بعد از کاشت دندان، رعایت بهداشت دهان و دندان را بسیار جدی تر دنبال کنید، زیرا در غیر این صورت عوارض کوتاه و یا بلند مدت برایتان ایجاد خواهد شد.

در صورتیکه پل دیودی بصورت IC باشد می بایست کل آن تعویض شود. در صورتیکه خازن مدار دچار ایراد شود(معمولا خرابی آن بسیار کم است) ایراد خاصی در عملکرد مدار ایجاد نشده فقط ممکن است هنگام آب ریزی کمی اعوجاج در آب خارج شده مشاهده شود. در صورت خرابی کلیدها و شیر برقی ها نیز با توجه به اینکه کدام کلید یا شیر دچار مشکل شود عملکرد آن بخش دارای ایراد خواهد شد. خرابی پایه چراغ سیالتیک(سوکتی که پایه های چراغ داخل آن قرار می گیرد) و یا سوختن خود چراغ نیز موجب روشن نشدن چراغ خواهد شد. همانطور که در شکل 4 مشاهده می شود، مدار فرمان شامل 6 رله برای راه اندازی موتور های پشتی و کفی می باشد. در صورت فعال شدن هر یک از کلید های موجود در شکل 5 رله مربوط به آن فعال خواهد شد و متعاقبا یکی از موتور ها نیز شروع به چرخیدن می کند. در این مدار نیز با سوختن ترانس ورودی و تامین نشدن برق مدار فرمان کلیه رله ها از کار افتاده و صندلی و پشتی مدار جابجا نخواهند شد. در صورتیکه پل دیودی مدار بسوزد نیز همین اتفاق افتاده و جابجایی پشتی و خود صندلی امکان پذیر نمی باشد و طبق آنچه گفته شد می بایست رفع ایراد انجام شود. در صورت خرابی هرکدام از رله ها حرکت صندلی به یک سمت دچار ایراد شده و در آن جهت حرکت نخواهد کرد.

یک پیچ فلزی کوچک این دو قطعه را به هم وصل می کند. البته در برخی نمونه ها ، این پیچ ، بخشی از تاج می باشد. اغلب علت اصلی استفاده از تیتانیوم این است که استخوان فک به خوبی با این ماده پیوند می خورد. بعلاوه این فلز با بافت های زنده سازگار می باشد و این بدان معناست که برای بدن هیچ ضرری را به همراه نخواهد داشت. تیتانیوم یا آلیاژهای تیتانیوم ، متریال استاندارد ایمپلنت به شمار می آیند. برخی اوقات به دلیل حساسیت بیمار به یک آلیاژ فلزی ، این آلیاژ تغییر داده می شود. تجهیزات دندانسازی این امر می تواند بر روی هزینه ایمپلنت دندان اثر بگذارد. رایج ترین جایگزین برای تیتانیوم ، ایمپلنت دندان سرامیکی می باشد. زیرکونیوم یک متریال جایگزین تیتانیوم پر کار برد است که به رنگ بژ بوده و بدون هیچگونه مشکلی در دندان های طبیعی شما ، تلفیق می شود. به چه دلیل هزینه ایمپلنت دندان بالا می باشد؟

پس از این، بهجای گاری، اسب و شتر و دیگر موارد اینچنینی، میان شهرهای ایران، اتوموبیلهای سواری، باری و اتوبوس بهراه افتاد. راهآهن سراسری ایران نیز در همین دوره ساخته شد. در یک مقایسه، درآمد سرانهٔ ایران در سال ۱۹۷۷، دو برابر درآمد سرانهٔ کره جنوبی بودهاست و در سال ۲۰۱۹ م، در حکومت بعدی، دستکم پنج برابر از این کشور کمتر بود. تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷، اعتبار گذرنامه ایرانی به گونهای بودهاست که میشد با آن به بیشتر کشورهای اروپایی و جهان بدون نیاز به ویزا سفر داشت. تولید ناخالص داخلی ایران در سال ۱۹۷۹ نزدیک ۱۰۰ میلیارد دلار بودهاست. مقایسه این آمار با کشورهایی همچون ترکیه (۳۷ میلیارد)، امارات (۱۳ میلیارد)، کره جنوبی (۶۰ میلیارد) و ایالات متحده آمریکا (۲۳۶۹ میلیارد) انجام شدهاست. حتی در ده سال پایانی دوران پهلوی دوم، جز سالهای ۵۷-۱۳۵۶ که اعتصابهای اقتصادی و بحرانهای اقتصادی همدوره با آغاز اعتراضهای انقلابی تندی گرفت، رشد اقتصادی ایران به زیر ۵ درصد نرسیده و تا ۱۷ درصد نیز رشد داشتهاست.

یکی از وسایلی که در دندانپزشکی وجود دارد دستگاه درایر ( خشک کننده هوا) می باشد . این دستگاه قیمت بالایی دارد و در هر مطب دندانپزشکی دیده نمی شود. این دستگاه تخصصی بوده و به ندرت در ایران وجود دارد . نکته ای که وجود دارد این است که هوای مورد استفاده برای چسب کامپوزیت باید خشک باشد ( حتی میکروسکوپی نیز باید خشک باشد). دستگاهی که با استفاده از نور آن کامپوزیت سفت می شود. 99% دستگاههایی که در ایران استفاده می شود محصول کشور چین می باشد ،که کامپوزیت را به ظاهر سفت میکند،ولی پلیمریزاسیون انجام نمی شود . به همین دلیل بعد از گذشت 6 ماه الی یک سال کامپوزیت یا جدا می شود یا تغییر رنگ پیدا می کند زیرا ست شدن مواد با استفاده از دستگاه چینی به درستی انجام نمی شود. باید مطب یا کلینیک مجهز به لابراتوار ( محلی برای تهیه و ساخت قالب و روکش های دندان) باشد . این باعث می شود که کسی که در لابراتوار کار ساخت دندان را انجام می دهد ارتباط نزدیکی با دندانپزشک و بیمار داشته باشد و دندان بیمار را ببیند. بنابراین بهترین راه حل اینست که تکنسین در محل باشد و بیمار را ببیند,تا روکشی که برای دندان درست می کند از دندان های اطراف قابل تشخیص نباشد.

برای تصویربرداری یک پیشبند محافظ بر روی قفسه سینه، شکم و لگن قرار میگیرد تا از پرتوگیری ناخواسته به اندامهای حیاتی جلوگیری شود. همچنین ممکن است یک محافظ تیروئید بر روی غده تیروئید قرار داده شود. کودکان و زنان باردار یا زنانی که در سن باروری هستند، باید از یک پیشبند سربی محافظ استفاده کنند. باید به این نکته توجه کرد که بارداری یک شرایط استثناست. زنان باردار یا زنانی که احتمال بارداری در آنها وجود دارد، باید از دریافت هرگونه اشعه ایکس خودداری کنند؛ چون این پرتوگیری برای رشد جنین ایمن نیست. این تصویربرداری به هیچ نوع آمادگی خاصی نیاز ندارد. تنها کاری که باید انجام شود، مسواک زدن قبل از مراجعه به بخش تصویربرداری است. انواع تصویربرداری دندانی با اشعه ایکس بهطور کلی به دسته تصویربرداریهای داخل دهانی و تصویربرداریهای خارج دهانی تقسیم میشود. رادیوگرافیهای داخل دهانی رایجترین نوع تصویربرداری اشعه ایکس هستند که هر کدام جنبههای مختلفی از دندان را نشان میدهند. تصویربرداری خارج دهانی نیز برای تشخیص مشکلات دندانی فک و جمجمه به کار میروند.

  • پنس قفل شونده
  • سرنگ تزریق
  • Rosie Panich, DMD, Alpharetta, GA
  • جایگزین چند دندانی

یونیت و صندلی دندانپزشکی به جهت استفاده پزشک و بیمار بطور همزمان از آن، می تواند پرکاربردترین و مهمترین تجهیز موجود در هر مرکز دندانپزشکی نام بگیرد. در این سیستم صندلی محل نشستن بیمار و یونیت محل قرارگیری و کنترل اینسترومنت ها و نیز کنترل صندلی توسط پزشک است. تجهیزات مصرفی دندانپزشکی یونیت ها بر اساس نوع قرارگیری اینسترومنت ها بر روی تابلت به دو دسته شلنگ از بالا و شلنگ از پایین تقسیم می شوند. یونیت ها با توجه به برند و مدلشان دارای اجزای اصلی وفرعی قابل اضافه شدن هستند. در این مقاله سعی بر این است که معرفی مختصری از همه اجزای یونیت ارائه شود. در دو نوع LED و هالوژنی موجود است. نور چراغ باید سفید، سرد و بدون سایه باشد. چراغ باید در مقابل آب تا حد مناسبی مقاوم باشد. نوع و جنس شیشه منعکس کننده پشت لامپ در شدت نور موثر است. معمولا شدت نور قابلیت تنظیم از ۲۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰ لوکس را دارد. دارای کلید خاموش و روشن و کلید تغییر شدت نور باشد.


[ بازدید : 19 ]

قیمت استوک لپ تاپ و خرید و فروش لب تاپ دست دوم

شنبه 26 شهريور 1401
12:22
هورام

لپ تاپ استوک Dell Latitude E6430 i5 از کمپانی Dell یکی از موفق ترین محصولات این شرکت است. بسیاری از کاربران خواهان آنها هستند، زیرا دارای ویژگی های بسیار زیاد و امکانات فوق حرفه ای می باشند . شرکت دل یک شرکت سازنده لپ تاپ آمریکایی است که در سال ۲۰۱۶ در رتبه دوم ادر فهرست بهترین برند لپتاپها قرار گرفت . و همچنین به عنوان نخستین و بزرگترین شرکت تولیدکننده نوت بوک ویندوزی(لپ تاپ) جهان انتخاب شد . قیمت استوک لپ تاپ این شرکت به دلیل قیمتهای مناسب و رقابتی که در کیفیت دارد همواره توانستهاست تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید. حافظه رم این لپ تاپ از نوع DDR3 با ظرفیت ۸ گیگابایت تولید شده است که قابلیت ارتقا تا ظرفیت ۱۶گیگا بایت را دارد . حافظه داخلی این لپ تاپ از نوع HDD با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت که قابلیت ارتقا تا ظرفیت ۴ ترابایت و انواع حافظه های SSD را دارد . از سوی دیگر، اس اس دی (SSD) انرژی کمتری نسبت به HDD مصرف میکند و این امر باعث افزایش عمر باتری می شود . در تولید این لپ تاپ Dell Latitude E6430 از پردازنده مرکزی Core i5 از مدل ۳۳۴۰M و فرکانس ۲.۷GHz up to 3.3GHz با حافظه کش ۳ مگابایت استفاده شده است. هنگام خرید لپ تاپ و کامپیوتر، انتخاب CPU مساله مهم و کلیدی است. اگر CPU خود را از برند اینتل انتخاب میکنید، توجه کنید که هر چه عدد کنار core i بزرگتر باشد، یعنی سری CPU بالاتر است و قدرت بیشتری دارد. پردازندههای Core i5 برای پردازشهای چندکاره و کارهای گرافیک مناسب است و کلا کارایی خوبی برای اغلب تسکها دارند.

  • دقت صفحه نمایش
  • کارهای طراحی و رندرینگ
  • درخواست فایل
  • دانشجویی: برند های ایسوس، سامسونگ ، Huawei ، Dell, Hp, Lenovo
  • RAM لحیم شده است و قابل ارتقا نیست
  • شارژدهی باتری

اما هر کدام از این محصولات به چه معناست؟ کامپیوتر و لپ تاپ دست دوم چیست؟ اصطلاح دست دوم به کالاهایی اطلاق می شود که توسط مصرف کنندگان (چه داخلی و چه تجاری) استفاده می شود. به وسیله ای که حتی یک دقیقه از آن استفاده می شود کلمه دست دوم داده می شود. محصولات دست دوم بسته به نحوه استفاده مصرف کنندگان از آنها شرایط متفاوتی دارند. به عنوان مثال، خرید محصولاتی که چندین سال تحت فشار کاری سنگین کار کرده اند، توصیه نمی شود. اما برخی از محصولات دست دوم به دلیل قیمت پایین و توجه مصرف کننده قبلی به دلیل افت قیمت، ارزش خرید بسیار بالایی دارند. برای خرید کالای دست دوم باید صبور باشید و کانال های فروش را مدام زیر نظر داشته باشید تا نمونه مورد نظر خود را بیابید. کامپیوتر و لپ تاپ استوک چیست؟ فروشندگان بزرگ خارج از ایران شرایط ویژه ای را برای بازگشت کالا به مشتریان فراهم کرده اند.

  • طراحی شیک و زیبا
  • لپ تاپ استوک Lenovo سری E
  • ZBOOK 17 G1
  • صفحه نمایش روشن و با وضوح بالا
  • باتری: ۵۲ واتساعت
  • با دوام و دارای گواهی MIL-SPEC
  • حافظهی ذخیره سازی ۱ ترابایتی
  • بهترین لپتاپها با قیمت 35 تا 50 میلیون تومان

تحلیل هر یک از داده هایی که توسط برنامه های گوناگون بر روی سیستم اجرا خواهد شد نیازمند ویژگی های فوق العاده ای می باشد که برای لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل GA401QM-K2314 به کار رفته است. یکی از دیگر عواملی که هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید باتری هر یک از این سیستم ها می باشد. قیمت لب تاپ دل دست دوم باتری های دستگاه های گیمینگ با ظرفیت 3 سلول به تولید رسیده است. استفاده از کیبوردهای جزیره ای می تواند برای یک گیمر ویژگی متمایزی محسوب شود، علاوه بر آن داشتن کلیدهای رنگی نیز می تواند کمک کند تا علاوه بر تایپ تند و سریع گیمر بتواند به راحتی از آن استفاده کند. اما یکی دیگر از مزایای آن که اهمیت بسیاری دارد و کمک می کند در فضاهای تاریک از آن بهترین استفاده را داشته باشید نور پس زمینه برای کیبورد لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل GA401QM- K2314 است.

به عنوان مثال زمانی که در یک کشور خارجی لپ تاپ میخرید، به شما مهلت تست میدهند تا خریدی مطمئن داشته باشید. ممکن است مشتری به هر دلیل آن را مرجوع کند و لپ تاپ دیگری بخرد. در صورتی که لپ تاپ خریداری شده آکبند نباشد و جعبه آن باز شده باشد، شرکت اصلی نمیتواند آن را به عنوان لپ تاپ آکبند به فروش برساند. در نتیجه لپ تاپهای مرجوعی را با عنوان لپ تاپ استوک به کشورهای جهان سوم میفروشند. توجه داشته باشید که این لپ تاپها هیچ مشکل سختافزاری ندارند و مشتری ممکن است به هر دلیلی آن را مرجوع کرده باشد. نوع دیگری از لپ تاپهای استوک، آنهایی هستند که در ویترین فروشگاهها و پشت شیشه قرار میگیرند. از این لپ تاپها هیچ استفادهای نشده و تنها جعبه آنها باز شده است. به همین دلیل با عنوان لپ تاپ استوک به فروش میرسند. دسته دیگری از لپ تاپهای استوک، آنهایی میباشند که به خاطر معرفی لپ تاپهای جدیدتر، طرفداران خود را از دست دادهاند.

یکی از مهمترین قطعات لپ تاپ هارد است که می بایست بررسی شود. به طور کلی همه فایل ها در هارد نگهداری می شوند و حتی اگر یک درصد خرابی ایجاد شود دردسرساز می شود. به طور کلی برنامه HDsentital از دسته برنامه های مناسبی است که به شما کمک می کن تا بتوانید سلامت هارد را ارزیابی کنید و مراحل تست را پشت سر بگذارید. این برنامه مشکلات بدسکتور را به شما نشان می دهد و کمک می کند تا بتوانید محصولی با کیفیت خریداری کنید. در صورتی که هارد شما ssd است می توانید از نرم افزار SSDlife استفاده کنی. این برنامه می تواند سلامت هارد دستگاه را به شکل درصدی به شما اعلام کند. گزینه جالب دیگر این است که حتی می تواند تخمین بزند که طول عمر هارد شما چقدر است و این موضوع شاخص بندی های مخصوص به خود را دارد. از نظر تیم مهندسی استوکاران بهترین انتخاب برای سنجیدن پردازنده لپ تاپ استوک استفاده از برنامه furmark است که مشخص می کند که قطعه cpu و gpu بهترین گزینه محسوب می شوند. هر دو قطعه از نظر سالم بودن ارزیابی می شوند و همینطور شرایط برای تنظیم رزولوشن تصویر نیز فراهم می شود. دقت کنید که به طور کلی لپ تاپ استوک از نظر سبک اجرایی در چندین دسته تقسیم شده اند و تنوع قیمت لپ تاپ ها کمک می کند تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، هنگام خرید یک لپ تاپ در یک کشور خارجی، یک دوره آزمایشی برای خرید مطمئن به شما داده می شود. مشتری می تواند به هر دلیلی آن را برگرداند و لپ تاپ دیگری بخرد. اگر لپ تاپ خریداری شده آکبند نباشد و جعبه آن باز باشد، شرکت اصلی نمی تواند آن را به عنوان لپ تاپ آکبند بفروشد. خرید و فروش لب تاپ دست دوم در نتیجه لپ تاپ های مرجع در کشورهای جهان سوم به عنوان لپ تاپ استوک فروخته می شوند. در نظر داشته باشید که این لپ تاپ ها هیچ مشکل سخت افزاری ندارند و ممکن است مشتری بنا به دلایلی آن ها را توصیه کرده باشد. نوع دیگری از لپتاپ موجود، لپتاپهایی است که در ویترین مغازهها و پشت شیشه قرار میگیرند. این لپ تاپ ها استفاده نمی شوند و فقط قاب آن ها باز است. به همین دلیل به عنوان لپ تاپ استوک به فروش می رسند. دسته دیگری از لپ تاپ های استاندارد آن هایی هستند که به دلیل معرفی لپ تاپ های جدیدتر طرفداران خود را از دست داده اند.

  • لپ تاپ لنوو ideapad 330
  • پردازنده: اینتل Core i5-1135G7 یا Core i7-1165G7
  • HP Stream 11
  • تعمیرات سرفیس آسان نیست
  • مرتب سازی بر اساس هزینه: کم به زیاد

این دسته از لپ تاپها دارای نمایشگر لمسی هستند و میتوان نمایشگر آن را از کیبورد جدا کرد. این لپ تاپها بسیار مناسب امور آموزشی و تدریس هستند. نسبت به سایر دستهها قیمت پایینتری دارند و قدرت پردازش آنها کمتر است. این لپ تاپها مناسب کارهای روزمره، وبگردی و دانش آموزی هستند. همچنین میتوان کارهای اداری و حسابداری را با آنها انجام داد. با توجه به تنوع بسیار زیاد لپ تاپهای استوک، میتوان گفت که لپ تاپ استوک پاسخگوی نیاز هر کاربری میباشد. مناسب دانش آموزان و دانشجویان، مناسب مهندسان و طراحان، مناسب اساتید و معلمان، مناسب گیمرها، مناسب حسابداران و . لپ تاپ استوک Surface Book 1 را می تواند به عنوان یک لپ تاپ و یک تبلت مورد استفاده قرار گیرد. صفحه را جدا کنید تا از آن مانند تبلت با قلم سرفیس استفاده کنید. دارای پردازنده Core i5 اینتل با سرعت پردازش 3.0 گیگاهرتز و 3 مگابایت حافظه کش میباشد. سخت افزار دستگاههای سرفیس از هر جهت پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

این محصولات طول عمر و کارکرد خوبی نیز دارند. در اینگروه، لپ تاپ هایی را فروشنده برای شما می آورد که خط و خش جزئی دارند. حتی ممکن است در بعضی موارد، بخشی از رنگ سطحی آن ها پریده باشد. اما برای دیدن این خوردگی ها باید دقت کرد، زیرا به خوبی دیده نمی شوند. این دسته از لپ تاپ های استوک بدون کارتن و جعبه هستند. بر روی سطح بدنه ی آن ها خط و خش دیده می شود. نکته ی حائز اهمیت این است که این محصولات از لحاظ فنی کاملا سالم و بدون ایراد هستند. لازم به ذکر است لپ تاپ های استوک درجه ی B قیمتی کمتر از لپ تاپ های درجه A دارند و مقرون به صرفه تر هستند . با وجود اینکه کامپیوتر ها انتخاب اول همه گیمر ها هستند، برخی اوقات افراد به وسیله قابل حمل تری نیاز دارند. برای اینکه بتوانید از بازی های مختلف لذت بیشتری ببرید باید در اولین قدم به پردازنده گرافیکی لپ تاپ توجه کنید.

  • SSD : 256NVME GEN 3
  • بررسی سالم بودن کلیه دکمه ها و صفحه کلید لپ تاپ
  • قطعات داخلی موبایل
  • Dell XPS 13
  • دقت صفحه نمایشHD|1366×768
  • صفحه نمایش: 1280*800 پیکسل

این سری از سرفیس ها نسبت به انواع دیگر ارزان تر هستند. دارای وزن کم و صفحه باریک هستند. لپ تاپ های سرفیس گو دارای صفحه کلید جداشونده هستند و دارای پشتیبانی از قلم استایلوس می باشند. جز سرفیس های گران قیمت محسوب می شود. صفحه کلید با کاربری آسان است پس لپ تاپی مناسب برای برنامه نویسان و تولیدکنندگان محتوا به شمار می رود. با استفاده از این لپ تاپ ها می توانید به طور همزمان یک لپ تاپ و یک تبلت داشته باشید. صفحه نمایش این لپ تاپ ها قابلیت جداسازی دارند. hp zbook 15 g3 قیمت نوعی کامپیوترهای رومیزی هستند و نوعی گزینه مناسب برای طراحان و ادیتورهای فیلم و عکس هستند. این دسته از لپ تاپ ها هم بسیار گران قیمت هستند و دارای صفحه نمایش باکیفیتی هستند. در این مقاله با انواع لپ تاپ های سری سرفیس از شرکت مایکروسافت آشنا شدیم. در نتیجه شما می توانید با دید بازتری نسبت به خرید لپ تاپ های استوک سرفیس اقدام نمایید.


[ بازدید : 18 ]

فروش تجهیزات دندانپزشکی و راهنمای خرید تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

شنبه 26 شهريور 1401
12:16
هورام

پس چرا نتوانیم از این مزیت در جامعه دندانپزشکان استفاده کنیم؟ خریداران امروزی باید آگاهانه انتخاب کنند. حق دارند با توجه به هزینه و اعتبار کاری خود، از مواد و وسایل دندانپزشکی خوب و با کیفیت استفاده کرده و دغدغه جستجوی فروشنده معتبر را نداشته باشند. فروش تجهیزات دندانپزشکی با بررسی این نیاز کاربران به نظر میرسد دسترسی به خدمات باکیفیت آن هم در سریعترین زمان ممکن به همراه مشاوره میتوان در جهت رفع و بهبود تامین مواد دندانپزشکی، تحول بزرگی ایجاد و موثرتر عمل کرد. با توجه به تجربه چندین ساله فروش حضوری و با بهرهگیری از ارتباطات سازنده و موثر بین تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات دندانپزشکی، کافه دنتیست موفقتر از همیشه به استقبال تغییرات در جامعه امروزی گام برداشته است. اگر در صدد تامین اقلام دندانپزشکی باشید و در این زمینه چندیل سال تجربه به همراهتان باشد، حتما دنتال سنتر یا همان پاساژ دندانپزشکی ایران را که یکی از مهمترین مراکز خرید مواد و لوازم دندانپزشکی است، به خوبی میشناسید. این شرکت در سال 1395 در دنتال سنتر شروع به فعالیت کرد.

  1. توموگرافی (Tomographic
  2. چراغ های امتحان
  3. آمالگام برنیشر
  4. لوازم جانبی بیهوشی
  5. احتمال پوسیدگی دندان کمتر است
  6. تجهیزات قلبی
  7. کراشوار (شامل لیوان، کاسه و ساکشن)

این ابزار شبیه ابزار قرون وسطایی است اما یک ابزار پیشگیرانه دندانپزشکی است. در حالی که انبرک دندانپزشکی برای برداشتن جرمها و پلاکهای مختصر دندانی به کار برده میشود، اسکالر برای برداشتن جرمها و پلاکهای انباشته شده بزرگتر به کار برده میشود. بیشتر بیماران که به جرمگیری نیاز دارند، مشکلات شدیدتری در لثه دارند اما همه افراد درجاتی از انباشتگی جرمها و پلاکها را روی دندان خود دارند. زمانی که شما میخورید و میآشامید، ذرات ریز مانند شکرها و اسیدها به دندانهای شما میچسبند و باکتریها ایجاد میشوند. این باکتریهای برای دندان مضر بوده و باعث پوسیدگی دندان میشوند. با این که با مسواک کردن و کشیدن نخ دندان میتوان برخی از این پلاکها را تمیز کرد اما در برخی موارد برای پاک کردن جرمهای روی دندان باید از این ابزار کمک گرفت. با کمک اسکالر میتواند پلاکها را تراشید و در حالی که این کار لزوماً راحت نیست میتواند از افتادن و از دست دادن دندان به دلیل پوسیدگی جلوگیری کند.

وسایل جراحی دهان را در این درس با تصاویر واضح توضیح داده ایم. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم وسایل جراحی فراوانی و گوناگونی زیادی دارند و به همین دلیل وسایل کشیدن دندان که الواتورها و فورسپس ها هستند را در درس بعدی خواهید یافت. جراحی دهان با وسایل و تجهیزات تخصصی انجام می شود. دستیاران مطب های دندانپزشکی و جراحان فک و صورت باید با تمام وسایل مورد استفاده در جراحی آشنا باشند. از جمله وظایف دستیاران آماده سازی اتاق درمان و وسایل مورد نیاز است. وسایل مورد نیاز در جراحی معمولاً فلزی و در بعضی موارد پلاستیکی هستند. وسایل جراحی دهان از جنس استیل و پلاستیک در گروه وسایل مهم (Critical) طبقه بندی میکنند و باید پس از هر بار استفاده ، تمیز و بسته بندی و استریل شوند. این بسته ها فقط در زمان اجرای جراحی باید باز شوند. دهان باز کن معمولاً از جنس لاستیک ، پلاستیک فشرده و یا سیلیکون ساخته می شود و برای باز نگه داشتن دهان بیمار هنگام جراحی مورد استفاده قرار می گیرد.

این آینه به دید غیر مستقیم دندان پزشک کمک می کند و با تاباندن نور به سطح مورد نیاز و قسمت هایی از دهان که به راحتی دیده نمی شوند، بسیار کاربرد دارد. به علاوه بعضی از قسمتهای دندان با نور بالای سر بیمار دیده نمی شود و دندان پزشک با استفاده از آینه دندانپزشکی با منعکس کردن نور به این قسمت می تواند به ترمیم آن بپردازد. دندان پزشک با استفاده از آینه بافت گونه و زبان، را عقب می کشد تا دید بهتری نسبت به دندان ها به دست آورد. از آنجا که حرفه دندانپزشکی از امنیت بهداشتی بالایی برخوردار است، لذا بعضی از ابزارهای آن به دو صورت وسایل دایمی و وسایل یکبار مصرف تولید شده است. استفاده از وسایل یکبار مصرف انتقال بیماریهای مختلف را از فردی به فرد دیگر کاهش میدهد و به حداقل میرساند. سوندها یکی از ابزارهای کاربردی و پر مصرف در دندانپزشکی است که از این قضیه مستثنی نمی باشند.

بعضی از کارخانجات نیز به این دلیل که قدرت و استحکام صندلی در نوع دوم بیشتر است از این فیزیک برای تولیداستفاده میکنند. هر صندلی دارای دو موتور است. یک موتور برای قسمت نشیمن گاه و بالا و پائین کردن و موتور دیگر جهت جابجایی پشتی مورد استفاده قرار میگیرد. برای راحتی کار دندانپزشک علاوه بر قابلیت انتخاب positionهای مختلف، دو mode در صندلی ها به نامهای Zero position و Over position پیش بینی میشود. Zero position : حالتی است که صندلی به پائین ترین حالت خود رسیده و پشتی نیز به حالت ۹۰ درجه برمی گردد. Over position : نیز حالتی است که صندلی به بالاترین ارتفاع و پشتی نیز به حالت خوابیده یا ۱۸۰ درجه نسبت به نشیمن گاه میرسد. صندلی دندانپزشکی باید قدرت و توان کافی جهت تحمل وزن بیمار را در حین جابجایی و توقف داشته باشد. ۱. شاسی صندلی: سازه اصلی صندلی دندانپزشکی شاسی آن است که از سه قسمت فوقانی, میانی و تحتانی تشکیل میشود.

این وسیله ثابت اغلب برای جوانان و نوجوانان استفاده میشود و باید به مدت حدود 12 تا 15 ماه در دهان باقی بماند. از پوزیشنر (Positioner) به منظور کامل کردن جابهجایی دندانها در اواخر دوره درمان ارتودنسی شما استفاده میشود. در صورت استفاده صحیح و همکاری کامل با متخصص ارتودنسی، شما فقط به مدت 4 تا 8 هفته نیاز به استفاده از پوزیشنر خواهید داشت. متخصصین ارتودنسی از هدگیر برای بیمارانی استفاده میکنند که لازم است سرعت رشد فکهای آنان کاهش داده شود. هد گیر معمولاً به شکل یک تسمه یا نوار پلاستیکی است که دور سر بیمار قرار میگیرد و به یک سیم فلزی در جلوی دهان او متصل میشود. این وسیله باعث کند شدن سرعت رشد فک میشود و دندانها را در موقیت صحیح خود نگه میدارد تا فکهای بالا و پایین به بهترین شکل بر روی هم منطبق شوند. از هدگیر برای درمان بیمارانی استفاده میشود که با مشکل اوربایت، یعنی جلوتر بودن فک بالایی نسبت به فک پایینی و یا آندربایت، یعنی جلوتر بودن فک پایینی نسبت به فک بالایی، مواجه هستند. هدگیر به آرامی بر روی دندانها فشار میآورد و مانع از رشد بیشتر دندانها و فک بالایی شما به طرف جلو میشود. در مواردی که بیمار عادت دارد با زبان خود به دندانها فشار وارد کند یا عادت دارد انگشت شست خود را بمکد، از میخهای ارتودنسی استفاده میشود. این عادتها باعث میشود بیمار دچار اپنبایت (هنگام جویدن، دندانهای جلویی فک بالا، به درستی بر روی دندانهای پایین قرار نمیگیرند) گردد. میخهای ارتودنسی به بیمار کمک خواهد کرد تا زبان خود را هنگام بلع کنترل کند و یا مکیدن شست برای او دشوار خواهد شد. این میخها شبیه قلابهای کوچکی هستند که در پشت دندانهای جلویی فک پایین نصب میگردند. چنانچه نشان داده شده است میتوان آنها را به صورت فردی در پشت دندانهای جلویی فک نصب نمود و یا میتوان آنها را به کمک سیمهایی به دندان اول آسیاب بزرگ متصل نمود.

اگر می خواهید یک معلم شیمی بی نظیر و درجه 1 داشته باشید باید به درصد خود ایشان در شیمی کنکور و به دانشگاه محل تحصیل استاد توجه نمائید. تجهیزات رادیولوژی دندانپزشکی واضح است که اگر می خواهید در شیمی کنکور درصد بالای 80 را بدست بیاورید نمی توانید از استادی که خود ایشان درصد 50 را کسب نموده اند انتظار داشته باشید شما را به این هدف برساند. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که بهتر است معلم شیمی شما مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری داشته باشد. اساتید برتر شیمی معمولا در کنکور رتبه های خوبی کسب کرده اند، کتاب تالیفی و مقالات علمی متعددی دارند و شاگردهای قبلی ایشان هم از نحوه تدریس این اساتید رضایت کامل دارند. برای اینکه بهترین معلم شیمی کنکور را متناسب با بودجه ای که مد نظر دارید انتخاب نمائید به صورت زیر عمل کنید. البته بحث بودجه که مطرح شد نکته ای را ابتدا ذکر می نمائیم.

چهره از مهمترین قسمتهای بدن بوده که شناسایی افراد را امکان پذیر میکند. به همین سبب داشتن ظاهری زیبا و آراسته همواره بر جذابیت چهره میافزاید. دندانها با جلوه خاص خود، لبخند قشنگی را مهمان صورت کرده و علاوه بر افزودن زیبایی، برای جویدن غذا نیز ضروری هستند. اگر غذا به خوبی جویده نشود، مشکلات و دردسرهای فراوانی برای دستگاه گوارش به همراه دارد. افرادی که دندانهای سالمی ندارند، همواره به دنبال راه حلی مناسب برای رفع این مشکل میباشند. ایمپلنت دندان با استفاده از ابزار ایمپلنت مناسب و آچار ایمپلنت و حرفهای راهکاری برای حذف این مشکل میباشد. ایمپلنت یکی از روشهای دندانپزشکی برای جبران وجود دندانهای خراب است. البته برای افرادی که برخی از دنداهای خود را ندارند هم جایگزین خوبی به شمار میآید. درمان به روش ایمپلنت از کوتاهترین و کمدردترین درمانهای دندانپزشکی میباشد. ابزار جراحی ایمپلنت مجموعهای از ابزار و وسایلی است که ایمپلنتلوژیست هنگام انجام عمل ایمپلنت استفاده میکند.

یکی از وسایلی که در دندانپزشکی وجود دارد دستگاه درایر ( خشک کننده هوا) می باشد . این دستگاه قیمت بالایی دارد و در هر مطب دندانپزشکی دیده نمی شود. این دستگاه تخصصی بوده و به ندرت در ایران وجود دارد . نکته ای که وجود دارد این است که هوای مورد استفاده برای چسب کامپوزیت باید خشک باشد ( حتی میکروسکوپی نیز باید خشک باشد). دستگاهی که با استفاده از نور آن کامپوزیت سفت می شود. 99% دستگاههایی که در ایران استفاده می شود محصول کشور چین می باشد ،که کامپوزیت را به ظاهر سفت میکند،ولی پلیمریزاسیون انجام نمی شود . به همین دلیل بعد از گذشت 6 ماه الی یک سال کامپوزیت یا جدا می شود یا تغییر رنگ پیدا می کند زیرا ست شدن مواد با استفاده از دستگاه چینی به درستی انجام نمی شود. باید مطب یا کلینیک مجهز به لابراتوار ( محلی برای تهیه و ساخت قالب و روکش های دندان) باشد . این باعث می شود که کسی که در لابراتوار کار ساخت دندان را انجام می دهد ارتباط نزدیکی با دندانپزشک و بیمار داشته باشد و دندان بیمار را ببیند. بنابراین بهترین راه حل اینست که تکنسین در محل باشد و بیمار را ببیند,تا روکشی که برای دندان درست می کند از دندان های اطراف قابل تشخیص نباشد.

در یونیت های دارای حافظه ممکن است مقدار آبی را که از دوش آب لیوان میریزد و علاوه بر آن مدت زمان ریزش آب را نیز برنامه ریزی کرد. همچنین در این دستگاه ها میتوان این امکان را فراهم کرد که بعد از اینکه یونیت در حالت صفر قرار گرفت به صورت خودکار آب از دوش آب لیوان جاری شود. میزی هست که کنار صندلی دندانپزشک قرار دارد (راست یا چپ بودن آن قابل تغییر است ) بر روی این میز چند دکمه برای کنترل کردن قسمتهای مختلف یونیت و صندلی و امکانات اضافی دیگر (option) قابل مشاهده است. شیوه قرار گرفتن اینسترومنتها (آنگل, توربین, هندپیس ) به روی هولدرها به این گونه است که با برداشتن و گذاشتن اینسترومنت بر روی یونیت،قطعات تجهیزات دندانپزشکی میکروسوئیچی که در آن قسمت است عمل کرده و اینسترومنت هارا کنترل میکند. همچنین کنترل کردن فشار آب و هوا هم معمولا با پیچ هایی که در زیر این میز ها تعبیه شده است انجام میشود.در داخل تابلت شلنگهایی مرتبط با اینسترومنتها وجود دارد.


[ بازدید : 17 ]

قیمت لپ تا پ و راهنمای خرید آن

شنبه 26 شهريور 1401
12:11
هورام

پاساژ علاء الدین یک مجتمع تجاری خرید و فروش موبایل و لوازم دیجیتال در تهران واقع در تقاطع خیابانهای جمهوری اسلامی و حافظ است که توسط رضا علاءالدین تأسیس شده است. پاساژ علاء الدین هیچگونه ایستگاه مترو ندارد،نزدیکترین ایستکاه مترو به پاساژ علاءالدین ایستگاه سعدی می باشد. قیمت لپ تا پ ایستگاه سعدی پیاده بشید از آنجا اتوبوس شهری خط ویژه می تونید ظرف مدت 10دقیقه به پاساژ علاءالدین برسید. شما میتوانید از اتوبوس های ویژه خط تجریش-راه آهن استفاده کنید.ایستگاه جمهوری پیاده بشید و تا پاساژ علاءالدین 5دقیقه راه می باشد. اگر از مسیر دیگه استفاده می کنید خودتان را به چهار راه ولیعصر برسانید از آنجا سوار اتوبوس خط ویژه بشید. مرکز کامپیوتر ایران یکی از بزرگترین مراکز توزیع و فروش محصولات کامپیوتری در سال 77 تاسیس شد و فعالان آن توانستند رویکردی جدید از تجارت فناوری اطلاعات را به مردم معرفی کنند. دسترسی به مرکز کامپیوتر ایران با مترو بسیار راحت می باشد ایستگاه میدان ولیعصر از میدان ولیعصر تا محل پاساژ 2دقیقه زمان می بره.

  • RAM : 2GB - ۱۶GB
  • پردازنده گرافیکی :2GB NVIDIA Geforce MX110
  • دسترسی راحت
  • کیبورد لمسی فوقالعاده
  • پردازنده: نسل یازدهم اینتل Core i5/Core i7
  • وزن: 1.78 کیلوگرم

انتخاب لپتاپ برنامه نویسی می تواند دشوار باشد زیرا بر روند رشد کار شما تاثیر بسیاری دارد. اگر قصد دارید برای برنامه نویسی لپتاپ بخرید، این پست راهنمای خوبی برای انتخاب لپتاپ برنامه نویسی است. کار برنامه نویسی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد ، اما به لپ تاپی نیاز دارد که برای برنامه نویسی طراحی شده باشد. از طرفی برنامه نویسی، از شغل های پردرآمد بازار کار است و افراد زیادی را به خود جذب کرده است. به همین دلیل بد نیست مشخصات لپ تاپ برنامه نویسی را با دقت بررسی کنیم. مهمترین نکته در انتخاب لپ تاپ نرم افزار مورد نیاز شماست. یکی از اولین مولفه هایی که باید در نظر بگیرید هارددیسک است. بسیاری از لپ تاپ های مدرن به درایو SSD مجهز هستند که به درایو حالت جامد نیز معروف است. از نظر عملکرد ، SSD بسیار بهتر از یک درایو سخت استاندارد است زیرا در دسترسی به اطلاعات ذخیره شده بسیار بهتر عمل می کند.

بنا به تفکر کلی مردم، لپتاپهای مک ممکن است برای حسابدارها در ایران مناسب نباشند. این موضوع به این دلیل است که حسابدارها در ایران از برنامههای ایرانی متفاوتی استفاده میکنند و ممکن است در هنگام نصب آن بر روی لپتاپهای اپل با مشکل مواجه شوند. در ادامه در مورد تمام ویژگیهای بهترین لپتاپ حسابداری اعم از صفحهکلید، فضای ذخیرهسازی و رزولوشن صفحهنمایش صحبت خواهیم کرد. اگر میخواهید بهترین سیستمعامل را برای حسابداری بدانید و بهترین انتخاب را داشته باشید با ما همراه باشید. بهترین لپ تاپ مخصوص حسابداری باید داشته باشند چیست؟ عوامل زیر بر عملکرد لپتاپ درزمانی که از آن برای مشاغل حسابداری استفاده میکنید، تأثیر میگذارد. مهمترین قسمت لپتاپ برای یک حسابدار صفحهکلید است. تجربه ارگونومیک صفحهکلید را فراموش نکنید! اکثر کارهای رسمی، بهویژه در بخشهایی مانند حسابداری، نیاز به تایپ گسترده دارد. از تقسیم کردن اعداد گرفته تا جمعآوری گزارشهای پیشرفته، کیبورد بهترین دوست یک حسابدار خواهد بود.

لپ تاپ ایسر نیترو 5 که در بازار ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است یکی از بهترین لپ تاپ هایی است که با پردازنده نسل 12 نیز به بازار عرضه شده است. این لپ تاپ در مدل ها و نسخه های مختلفی از سال 2016 به بازار عرضه شده است که هر ساله فروش و استقبال بالایی نیز داشته است. خريد لب تاپ دست دوم لپ تاپ ایسوس ROG Strix Scar 17 به همراه لپ تاپ هایی همانند لپ تاپ های سری ROG Zephyrus از پردازنده های گیمینگ و قدرتمند بهره میبرد. مشخصات کامل این لپ تاپ ایسوس را خواندید. در بالا مشخصات این لپ تاپ را خواندید. این لپ تاپ ایسوس نیز یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ نسل 12 است. 2560 این امکان را به شما میدهد که در بازی ها کیفیت بسیار بالایی را تجربه کنید. این صفحه نمایش با کیفیت با پردازنده i9-12900H و گرافیک RTX 3070 Ti میتواند قدرت بسیار زیادی را به شما برای رندرینگ و کار های گرافیکی بدهد.

این همکاری ، Lenovo رو به یکی از ابر قدرت ترین سازندگان لپ تاپ در دنیا بدل کرده و واقعا هم کارشون درسته ( من تایید میکنم 😀 ) . Lenovo مخفف چیست ؟ معنی Lenovo چیست ؟ کلمه Lenovo برگرفته از دو کلمه Legend و Novo هست . Novo معادل New به معنی جدید در زبان لاتین به شمار میره . Lenovo ترکیبی از ” Le ” از کلمه Legend و Novo هست . مثل اینکه Lenovo تو چین به معنی تداعی خلاقیت و نوآوری معنی شده . شرکت Lenovo این اسم رو از سال ۲۰۰۳ واسه خودش انتخاب کرد و برای برند سازی مجدد و شناسوندن نام Lenovo به مردم دنیا حدود ۳۲ میلیون دلار خرج کرد ! به نظر من اگه اون ۳۲ میلیون دلار رو میداد به یه نفر تا خودشو به خاطر لنوو بکشه تاثیرش بیشتر بود چون خبرش مثل بمب تو دنیا می ترکید ، نه ؟

  1. برند لنوو
  2. ماژول حافظه لپ تاپ گیمینگ
  3. مشاوره خرید رایگان برای تمامی محصولات وجود دارد
  4. A fingerprint reader
  5. نوع صفحه نمایش
  6. HP 250-G7-C
  7. حافظه پردازنده گرافیکی: 2 گیگابایت
  8. صفحهنمایش مات: بله

لپ تاپ (و هر مورد دیگر ، برای این موضوع). تا آنجا که GPU پیش می رود ، چیز زیادی تغییر نکرده است ، همان نسخه اورکلاک شده 90W تراشه RTX 2060 6 GB است که قبلاً در TUF Gaming FA505DV بررسی شده است. با این حال ، همانطور که در زیر مشاهده خواهید کرد ، به دلیل به روزرسانی پلتفرم AMD ، امتیازات معیارها و به خصوص تجربه بازی ها تفاوت چشمگیری دارند. 1. Silent - کمترین میزان صدای فن را در اولویت قرار داده و سرعت و توان CPU / GPU را کاهش می دهد. 3. Turbo - نمایه با عملکرد بالا با افزایش تخصیص انرژی پردازنده و GPU اورکلاک شده. 4. Turbo فقط با لپ تاپ متصل به برق است و برای بازی و سایر بارهای سنگین در نظر گرفته شده است. دل استوک با توجه به این نکته ، آنچه در این لپ تاپ با استفاده روزانه در Silent (یوتیوب ، Netflix ، تایپ کردن) و عملکرد (مرور) انتظار می رود ، این است.

رومیزی در لیست پیشنهادی ما خالی به نظر می رسد. سراغ یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ های گیمینگ یعنی MSI می رویم. بسیار عالی به نظر می رسد. چندان قدرتمند برای این لپ تاپ استفاده کند. گیگابایت حافظه اختصاصی نوع GDDR5 برخوردار است بهره می برد. دور بر دقیقه دیگر اجزای لپ تاپ پیشنهادی ما را تشکیل می دهند. حافظه رم نیز هستند را فراهم کرده است. کردن به جا به جایی این لپ تاپ هم سخت به نظر می رسد. ویژگی های مهم این لپ تاپ است. یکی از لپ تاپ های با ارزش خرید بسیار بالا سر بزنیم. نظر طیف عظیمی از کاربران را به سوی خود جلب کند. تاپ جدید داشته باشند. قادر است برای اجرای بازی ها هم به خوبی به کار گرفته شود. شده این پردازنده برای اجرای بازی ها با وضوح و نرخ فریم مناسب است. یک ترابایت فضای ذخیره سازی دیسک سخت نیز دیده می شود.

لپ تاپ دل Dell Precision 3520 نسبت به نسل های گذشته سبکتر بوده و دارای بدنه ای نازکتری هم می باشد. لپ تاپ های بزرگ سری Precision دل هنگامی که درب آن بسته است ضخامتی کمتر از یک اینچ دارد و وزن آن از ۲.۱۷Kg با باتری ۴ سلولی و بدون ضفحه نمایش لمسی است. کنتراست تصویر عالی و روشنایی خوب دستگاه از همان لحظه اول شما را دلگرم میکند، ضریب روشنایی در این صفحه نمایش عدد ۳۲۲ لوکس را نشان میدهد. و نسبت تصویر صفحه نمایش ۶۸۰ به ۱ بوده که مقدار مناسبی برای نمایشگر خواهد بود. متون با این نرخ کنتراست تصویر واضح بوده و همچنین سایه های تصویر به خوبی دیده می شوند و همچنین نسبت کنتراست خوب می تواند تصویر را بگونه ای که عمق آن را احساس کنید نمایش دهد. صفحه نمایش این مدل از نوع فول اچ دی می باشد و لمسی نیست، اما مدل های لمسی این ورک استیشن نیز موجود می باشند.

  • اسپیکر های 4 واتی با قابلیت DTS
  • کیفیت بالای صفحه نمایش
  • ظرفیت حافظهی رم: 16 گیگابایت DDR4 3200MHZ
  • وزن : ۲.۸ پوند
  • باتری: 67WHrs, 4S1P, 4-cell Li-ion
  • Dedicated left and right click mouse buttons

صفحه کلید به خوبی پشتیبانی شده و انعطاف پذیر نیست. کلیدها 19 میلی متر اندازه دارند و به همین دلیل نسبتا بزرگ هستند. اگرچه کلیدهای پیکان کمی در سمت کوچک هستند و فاصله زیادی با هم دارند. سفر کلید کوتاه به متوسط است و بازخورد جامد میباشد. برچسب های کلید به راحتی قابل خواندن هستند (مقدار زیادی کنتراست) اما نور پس زمینه برای کمک به زمانی که روشنایی کافی نیست وجود دارد. صفحه کلید بسیار خوب بوده و تایپیست ها با تنظیمات مشکلی ندارند. صفحه لمسی به اندازه کافی بزرگ انتخاب شده است که به انگشتان اجازه می دهد تا به خوبی تمرکز کنند و پس از تنظیم اولیه به ورودی ها پاسخ دهند. توابع استاندارد و حرکات مانند زوم، چرخش، بالا / پایین (وغیره) پشتیبانی می شوند. دکمه ها بدون هیچ مشکلی کار می کنند. hp zbook 15 g3 استوک جایگزین پد لمسی Pointtick است که به طور قابل اعتماد کار می کند و امکان کنترل دقیق را فراهم می آورد .دکمه های ماوس اضافی بالای صفحه لمسی نیز به همان خوبی عمل می کنند.

  • ماشین های اداری همه کالاها
  • کارت گرافیک: انویدیا GTX 1650 با ظرفیت 4 گیگابایت
  • حافظه: حداقل 512GB M.2 NVMe™ PCIe® 3.0 SSD
  • فول اچ دی آی پی اس با رزلوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰
  • لپتاپ های سری Tuf گیمینگ

اهمیت چندانی نداشته و در عوض ویژگی­هایی میزان مصرف انرژی، مات بودن صفحه (نمایشگرهای براق یا Bright تصاویر زیباتری ارائه می­کنند اما کار با آن­ها در درازمدت برای چشم­ها خستهکننده و مضر است) و … اولویت بالاتری خواهند داشت. باید توجه داشت که لپتاپها در سایزهای مختلفی نیز تولید میگردند از لپتاپهای مینی گرفته تا بزرگتر و انتخاب بهترین سایز لپ تاپ کاملاً یک انتخاب اختیاری است. ازآنجاییکه لپتاپها، گجت­هایی قابلحمل محسوب می­شوند و اصولاً مزیت اصلی آن­ها نسبت به کامپیوترهای رومیزی همین ویژگی آن­هاست، باتری و طول عمر آن از اهمیت بالایی برخوردار است. اگرچه که بالا بودن تعداد سلول باتری لپ­تاپ و یا ظرفیت آن بهطورکلی نشاندهنده بهتر بودن عملکرد باتری آن نیست و مجموع میزان ظرفیت و میزان مصرف آن تعیینکننده خواهد بود. فناوری ساخت باتری­ها هم دو نوع لیتیوم - یون و لیتیوم - پلیمر هستند که نوع دوم جدیدتر بوده و طول عمر، تعداد دفعات شارژ و دشارژ و بهطورکلی عملکرد بهتری دارند.


[ بازدید : 20 ]
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله مایکت است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]