قیمت استوک لپ تاپ و خرید و فروش لب تاپ دست دوم

شنبه 26 شهريور 1401
12:22
هورام

لپ تاپ استوک Dell Latitude E6430 i5 از کمپانی Dell یکی از موفق ترین محصولات این شرکت است. بسیاری از کاربران خواهان آنها هستند، زیرا دارای ویژگی های بسیار زیاد و امکانات فوق حرفه ای می باشند . شرکت دل یک شرکت سازنده لپ تاپ آمریکایی است که در سال ۲۰۱۶ در رتبه دوم ادر فهرست بهترین برند لپتاپها قرار گرفت . و همچنین به عنوان نخستین و بزرگترین شرکت تولیدکننده نوت بوک ویندوزی(لپ تاپ) جهان انتخاب شد . قیمت استوک لپ تاپ این شرکت به دلیل قیمتهای مناسب و رقابتی که در کیفیت دارد همواره توانستهاست تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید. حافظه رم این لپ تاپ از نوع DDR3 با ظرفیت ۸ گیگابایت تولید شده است که قابلیت ارتقا تا ظرفیت ۱۶گیگا بایت را دارد . حافظه داخلی این لپ تاپ از نوع HDD با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت که قابلیت ارتقا تا ظرفیت ۴ ترابایت و انواع حافظه های SSD را دارد . از سوی دیگر، اس اس دی (SSD) انرژی کمتری نسبت به HDD مصرف میکند و این امر باعث افزایش عمر باتری می شود . در تولید این لپ تاپ Dell Latitude E6430 از پردازنده مرکزی Core i5 از مدل ۳۳۴۰M و فرکانس ۲.۷GHz up to 3.3GHz با حافظه کش ۳ مگابایت استفاده شده است. هنگام خرید لپ تاپ و کامپیوتر، انتخاب CPU مساله مهم و کلیدی است. اگر CPU خود را از برند اینتل انتخاب میکنید، توجه کنید که هر چه عدد کنار core i بزرگتر باشد، یعنی سری CPU بالاتر است و قدرت بیشتری دارد. پردازندههای Core i5 برای پردازشهای چندکاره و کارهای گرافیک مناسب است و کلا کارایی خوبی برای اغلب تسکها دارند.

  • دقت صفحه نمایش
  • کارهای طراحی و رندرینگ
  • درخواست فایل
  • دانشجویی: برند های ایسوس، سامسونگ ، Huawei ، Dell, Hp, Lenovo
  • RAM لحیم شده است و قابل ارتقا نیست
  • شارژدهی باتری

اما هر کدام از این محصولات به چه معناست؟ کامپیوتر و لپ تاپ دست دوم چیست؟ اصطلاح دست دوم به کالاهایی اطلاق می شود که توسط مصرف کنندگان (چه داخلی و چه تجاری) استفاده می شود. به وسیله ای که حتی یک دقیقه از آن استفاده می شود کلمه دست دوم داده می شود. محصولات دست دوم بسته به نحوه استفاده مصرف کنندگان از آنها شرایط متفاوتی دارند. به عنوان مثال، خرید محصولاتی که چندین سال تحت فشار کاری سنگین کار کرده اند، توصیه نمی شود. اما برخی از محصولات دست دوم به دلیل قیمت پایین و توجه مصرف کننده قبلی به دلیل افت قیمت، ارزش خرید بسیار بالایی دارند. برای خرید کالای دست دوم باید صبور باشید و کانال های فروش را مدام زیر نظر داشته باشید تا نمونه مورد نظر خود را بیابید. کامپیوتر و لپ تاپ استوک چیست؟ فروشندگان بزرگ خارج از ایران شرایط ویژه ای را برای بازگشت کالا به مشتریان فراهم کرده اند.

  • طراحی شیک و زیبا
  • لپ تاپ استوک Lenovo سری E
  • ZBOOK 17 G1
  • صفحه نمایش روشن و با وضوح بالا
  • باتری: ۵۲ واتساعت
  • با دوام و دارای گواهی MIL-SPEC
  • حافظهی ذخیره سازی ۱ ترابایتی
  • بهترین لپتاپها با قیمت 35 تا 50 میلیون تومان

تحلیل هر یک از داده هایی که توسط برنامه های گوناگون بر روی سیستم اجرا خواهد شد نیازمند ویژگی های فوق العاده ای می باشد که برای لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل GA401QM-K2314 به کار رفته است. یکی از دیگر عواملی که هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید باتری هر یک از این سیستم ها می باشد. قیمت لب تاپ دل دست دوم باتری های دستگاه های گیمینگ با ظرفیت 3 سلول به تولید رسیده است. استفاده از کیبوردهای جزیره ای می تواند برای یک گیمر ویژگی متمایزی محسوب شود، علاوه بر آن داشتن کلیدهای رنگی نیز می تواند کمک کند تا علاوه بر تایپ تند و سریع گیمر بتواند به راحتی از آن استفاده کند. اما یکی دیگر از مزایای آن که اهمیت بسیاری دارد و کمک می کند در فضاهای تاریک از آن بهترین استفاده را داشته باشید نور پس زمینه برای کیبورد لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل GA401QM- K2314 است.

به عنوان مثال زمانی که در یک کشور خارجی لپ تاپ میخرید، به شما مهلت تست میدهند تا خریدی مطمئن داشته باشید. ممکن است مشتری به هر دلیل آن را مرجوع کند و لپ تاپ دیگری بخرد. در صورتی که لپ تاپ خریداری شده آکبند نباشد و جعبه آن باز شده باشد، شرکت اصلی نمیتواند آن را به عنوان لپ تاپ آکبند به فروش برساند. در نتیجه لپ تاپهای مرجوعی را با عنوان لپ تاپ استوک به کشورهای جهان سوم میفروشند. توجه داشته باشید که این لپ تاپها هیچ مشکل سختافزاری ندارند و مشتری ممکن است به هر دلیلی آن را مرجوع کرده باشد. نوع دیگری از لپ تاپهای استوک، آنهایی هستند که در ویترین فروشگاهها و پشت شیشه قرار میگیرند. از این لپ تاپها هیچ استفادهای نشده و تنها جعبه آنها باز شده است. به همین دلیل با عنوان لپ تاپ استوک به فروش میرسند. دسته دیگری از لپ تاپهای استوک، آنهایی میباشند که به خاطر معرفی لپ تاپهای جدیدتر، طرفداران خود را از دست دادهاند.

یکی از مهمترین قطعات لپ تاپ هارد است که می بایست بررسی شود. به طور کلی همه فایل ها در هارد نگهداری می شوند و حتی اگر یک درصد خرابی ایجاد شود دردسرساز می شود. به طور کلی برنامه HDsentital از دسته برنامه های مناسبی است که به شما کمک می کن تا بتوانید سلامت هارد را ارزیابی کنید و مراحل تست را پشت سر بگذارید. این برنامه مشکلات بدسکتور را به شما نشان می دهد و کمک می کند تا بتوانید محصولی با کیفیت خریداری کنید. در صورتی که هارد شما ssd است می توانید از نرم افزار SSDlife استفاده کنی. این برنامه می تواند سلامت هارد دستگاه را به شکل درصدی به شما اعلام کند. گزینه جالب دیگر این است که حتی می تواند تخمین بزند که طول عمر هارد شما چقدر است و این موضوع شاخص بندی های مخصوص به خود را دارد. از نظر تیم مهندسی استوکاران بهترین انتخاب برای سنجیدن پردازنده لپ تاپ استوک استفاده از برنامه furmark است که مشخص می کند که قطعه cpu و gpu بهترین گزینه محسوب می شوند. هر دو قطعه از نظر سالم بودن ارزیابی می شوند و همینطور شرایط برای تنظیم رزولوشن تصویر نیز فراهم می شود. دقت کنید که به طور کلی لپ تاپ استوک از نظر سبک اجرایی در چندین دسته تقسیم شده اند و تنوع قیمت لپ تاپ ها کمک می کند تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، هنگام خرید یک لپ تاپ در یک کشور خارجی، یک دوره آزمایشی برای خرید مطمئن به شما داده می شود. مشتری می تواند به هر دلیلی آن را برگرداند و لپ تاپ دیگری بخرد. اگر لپ تاپ خریداری شده آکبند نباشد و جعبه آن باز باشد، شرکت اصلی نمی تواند آن را به عنوان لپ تاپ آکبند بفروشد. خرید و فروش لب تاپ دست دوم در نتیجه لپ تاپ های مرجع در کشورهای جهان سوم به عنوان لپ تاپ استوک فروخته می شوند. در نظر داشته باشید که این لپ تاپ ها هیچ مشکل سخت افزاری ندارند و ممکن است مشتری بنا به دلایلی آن ها را توصیه کرده باشد. نوع دیگری از لپتاپ موجود، لپتاپهایی است که در ویترین مغازهها و پشت شیشه قرار میگیرند. این لپ تاپ ها استفاده نمی شوند و فقط قاب آن ها باز است. به همین دلیل به عنوان لپ تاپ استوک به فروش می رسند. دسته دیگری از لپ تاپ های استاندارد آن هایی هستند که به دلیل معرفی لپ تاپ های جدیدتر طرفداران خود را از دست داده اند.

  • لپ تاپ لنوو ideapad 330
  • پردازنده: اینتل Core i5-1135G7 یا Core i7-1165G7
  • HP Stream 11
  • تعمیرات سرفیس آسان نیست
  • مرتب سازی بر اساس هزینه: کم به زیاد

این دسته از لپ تاپها دارای نمایشگر لمسی هستند و میتوان نمایشگر آن را از کیبورد جدا کرد. این لپ تاپها بسیار مناسب امور آموزشی و تدریس هستند. نسبت به سایر دستهها قیمت پایینتری دارند و قدرت پردازش آنها کمتر است. این لپ تاپها مناسب کارهای روزمره، وبگردی و دانش آموزی هستند. همچنین میتوان کارهای اداری و حسابداری را با آنها انجام داد. با توجه به تنوع بسیار زیاد لپ تاپهای استوک، میتوان گفت که لپ تاپ استوک پاسخگوی نیاز هر کاربری میباشد. مناسب دانش آموزان و دانشجویان، مناسب مهندسان و طراحان، مناسب اساتید و معلمان، مناسب گیمرها، مناسب حسابداران و . لپ تاپ استوک Surface Book 1 را می تواند به عنوان یک لپ تاپ و یک تبلت مورد استفاده قرار گیرد. صفحه را جدا کنید تا از آن مانند تبلت با قلم سرفیس استفاده کنید. دارای پردازنده Core i5 اینتل با سرعت پردازش 3.0 گیگاهرتز و 3 مگابایت حافظه کش میباشد. سخت افزار دستگاههای سرفیس از هر جهت پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

این محصولات طول عمر و کارکرد خوبی نیز دارند. در اینگروه، لپ تاپ هایی را فروشنده برای شما می آورد که خط و خش جزئی دارند. حتی ممکن است در بعضی موارد، بخشی از رنگ سطحی آن ها پریده باشد. اما برای دیدن این خوردگی ها باید دقت کرد، زیرا به خوبی دیده نمی شوند. این دسته از لپ تاپ های استوک بدون کارتن و جعبه هستند. بر روی سطح بدنه ی آن ها خط و خش دیده می شود. نکته ی حائز اهمیت این است که این محصولات از لحاظ فنی کاملا سالم و بدون ایراد هستند. لازم به ذکر است لپ تاپ های استوک درجه ی B قیمتی کمتر از لپ تاپ های درجه A دارند و مقرون به صرفه تر هستند . با وجود اینکه کامپیوتر ها انتخاب اول همه گیمر ها هستند، برخی اوقات افراد به وسیله قابل حمل تری نیاز دارند. برای اینکه بتوانید از بازی های مختلف لذت بیشتری ببرید باید در اولین قدم به پردازنده گرافیکی لپ تاپ توجه کنید.

  • SSD : 256NVME GEN 3
  • بررسی سالم بودن کلیه دکمه ها و صفحه کلید لپ تاپ
  • قطعات داخلی موبایل
  • Dell XPS 13
  • دقت صفحه نمایشHD|1366×768
  • صفحه نمایش: 1280*800 پیکسل

این سری از سرفیس ها نسبت به انواع دیگر ارزان تر هستند. دارای وزن کم و صفحه باریک هستند. لپ تاپ های سرفیس گو دارای صفحه کلید جداشونده هستند و دارای پشتیبانی از قلم استایلوس می باشند. جز سرفیس های گران قیمت محسوب می شود. صفحه کلید با کاربری آسان است پس لپ تاپی مناسب برای برنامه نویسان و تولیدکنندگان محتوا به شمار می رود. با استفاده از این لپ تاپ ها می توانید به طور همزمان یک لپ تاپ و یک تبلت داشته باشید. صفحه نمایش این لپ تاپ ها قابلیت جداسازی دارند. hp zbook 15 g3 قیمت نوعی کامپیوترهای رومیزی هستند و نوعی گزینه مناسب برای طراحان و ادیتورهای فیلم و عکس هستند. این دسته از لپ تاپ ها هم بسیار گران قیمت هستند و دارای صفحه نمایش باکیفیتی هستند. در این مقاله با انواع لپ تاپ های سری سرفیس از شرکت مایکروسافت آشنا شدیم. در نتیجه شما می توانید با دید بازتری نسبت به خرید لپ تاپ های استوک سرفیس اقدام نمایید.


[ بازدید : 19 ]
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله مایکت است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]