رازهای داخلی دکوراسیون خانه کشف شد

چهارشنبه 19 بهمن 1401
10:30
هورام

رازهای داخلی دکوراسیون خانه کشف شد

kitchen decorationآینه در کنار زیبایی که به خانه اضافه میکند، باعث بزرگتر به نظر رسیدن آن میشود. میز نهارخوری که در مقابل این آینه قرار گرفته، مدل مدرنی داشته و یک طرف آن همانند یک نیمکت طراحی شده است. این هم یکی دیگر از دکوراسیون خانه های مدرن تهران است که در عین سادگی بسیار شیک، جذاب و کمی لاکچری به نظر میرسد. پایههای طلایی مبل و میز تلویزیون طلایی رنگ این دکوراسیون باعث ایجاد فضایی لاکچری شده است. میز و صندلی ناهارخوری هم مانند مبل ال از ترکیب دو رنگ طوسی و آبی تشکیل شده است. حتی دیوار کناری میز ناهارخوری هم به رنگ طوسی رنگآمیزی شده و هارمونی جذابی را با المانهای دیگر ایجاد کرده است. همچنین پرده با همین ترکیب رنگ جذاب تهیه شده است. میز جلو مبلی و میز تلویزیون هر دو طراحی یکسانی دارند. شیشه و فلز در کنار هم میتوانند المانهای بسیار خیرهکنندهای را به وجود آورند.

  • ماشین لباسشویی: ۳.۸ میلیون تومان
  • پیانو: ۱۵ میلیون تومان، خرید از رشت
  • از وسایل هنری برای تغییر دکوراسیون منزل کمک بگیرید
  • آشپزخانه به سبک پازل
  • جدا کردن فضاها با رنگهای متفاوت
  • سفید ملایم

معماری و دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی لاکچری یا ویلایی همواره از جذابیتهای علم طراحی و معماری داخلی است. تا جایی که حتی برنامههای تلویزیونی با این موضوع ساخته میشود و صفحات و وبسایتهای فراوانی به این مساله میپردازند. یکی از علایق عموم مردم در سالهای اخیر سرچ کردن و خواندن درباره دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی و منازل افراد ثروتمند جهان و اطلاع از جزئیات منازل آنها است. این علاقه که این روزها بیشتر به چشم میآید از گذشته به شکل بازدید از کاخ موزههای سلطنتی وجود داشته و همچنان پابرجاست. دیزاین و دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی لاکچری زمانی مورد توجه و استقبال قرار میگیرند که نتیجه تلاش و کار گروههای طراحی ماهر و کارکشته باشد. چرا که نمایش زیباترین دکوراسیون خانههای بزرگ و ویلایی و دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی با نمای لوکس و لاکچری، کاری اصولی و بسیار سخت است. با وجود بزرگ بودن فضا و اتاقها باید در انتخاب رنگ دکوراسیون هر اتاق دقت فراوان داشت تا از بزرگی و شکوه فضا نکاهد.

دکوراسیون خانه

با خرید آن ها می توانید تغییرات زیادی در دکوراسیون خانه خود ایجاد کنید. مثلا با استفاده از این گونه پارچهها میتوانید به محیط آشپزخانه جلوهای تازه ببخشید. شما حتی با هزینه نکردن هم می توانید جلوه ای تازه به خانه جدید خود بدهید. اگر مستأجر هستید و نمی خواهید خرج زیادی برای خانه خود کنید این بهترین شیوه است. میتوانید از صدف های دریایی برای تزئین محیط منزل خود بهره بگیرید. به عنوان مثال میتوانید با استفاده از گوش ماهی آینه، جاشمعی، قاب عکس و هر چیز دیگری بسازید. یا اینکه که با وصل کردن صدفها در کنار هم پردههای تزئینی برای آشپزخانه خود آماده کنید که هم جنبه تزئینی دارد و هم اینکه هنر دستی شما را به رخ دیگران میکشد. شاید اولین باری که وارد اتاق خانه جدید شوید جایگزینی اسباب سنگین مانند تخت، کمد و پرده اتاق کودک را نظر بگیرید. اما این ها تمام موارد نیستند شما می توانید با ایده های جالب، ایجاد تغییرات اتاق کودک به صورت ویژه ای به چشم بیاورید.

kitchen decorationامروزه افراد بیشتر از گذشته به زیبایی دکوراسیون منزلشان اهمیت میدهند و به دنبال دیزاینهای حرفهای و متخصصین دکوراسیون داخلی هستند. گاه انتخاب نوع دکوراسیون داخلی منزل از بین ایدههای فراوان و هماهنگی میان فضاها و عناصر مختلف دکوراسیون بسیار سخت میشود. چراکه دکوراسیون داخلی اتاقهای مختلف خانه چون پذیرایی، خواب، نشیمن، آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی و اجزای بهکار رفته در هر یک از این فضاها ویژگیهای خاص خود را دارند و باید با وسواس خاصی انتخاب، خریداری، چیدمان و دیزاین شوند. خاص خود را دارد. در این مقاله به کمک گروه معماری و طراحی داخلی روبینا حسینی به طور کامل دکوراسیون داخلی بخشهای مختلف منزل، روند انتخاب، چیدمان و دیزاینهای مختلف دکوراسیون داخلی منزل و نقش اجزای مختلف در دکوراسیون خانه بررسی میشود. با چیدانه همراه باشید… دکوراسیون در لغت نامه فارسی به معنای آراستن، چیدمان و مرتب کردن است. دکوراسیون داخلی منزل را میتوان دکوراسیون جزء جزء فضاهای داخلی خانه و هارمونی و یکپارچگی بین این اجزا تعریف کرد.

{مریض و {خسته از|بی حوصله|بی علاقه به} انجام دکوراسیون خانه {راه|رویکرد|روش|وسیله|روش} {قدیمی|منسوخ|قبلی}؟ این را {بخوانید|بیاموزید|{شایعترین|شایعترین|معمولترین} {اشتباهات|خطا} {مردم|مردم|افراد} با دکوراسیون خانه میکنند|The New Angle on دکوراسیون خانه تازه منتشر شد}

نورپردازی مناسب باعث جذابیت بیشتر لوازم خانه میشود و نور مناسب و درست می تواند به شیکتر شدن خانه کمک کند. همیشه نور کم باعث تاریکی و کوچکتر نشان دادن فضای خانه میشود اما اگر نورپردازی به اندازه و درست باشد می تواند فضای خاصی را به دکوراسیون خانه شما دهد. همیشه مرتب بودن خانه باعث جذاب بنظر رسیدن فضای خانه میشود. برای مرتب بودن لوازم خانه لازم است تا میان لوازم خانه تعادل ایجاد نمیام. سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک به شما کمک میکند تا به راحتی تعادل را در لوازم چیدمان خانه خود ایجاد نماید. درسته که گفته شده که زیبایی در سادگیست اما همیشه این مسئله درست نیست و در هر دکوراسیونی صدق نمی کند. اگر بتوانید از مبلمان زیبا و طرح دار استفاده نماید جذابیت خانه خود را چند برابر خواهیدکرد. فقط در نظر داشته باشید که طرح دار بودن مبلمان زیاد از حد نباشد. فرش یکی از اصلی ترین مواردی می باشد که به جذابیت خانه کمک میکند.

{چگونه با دکوراسیون خانه در {10|15} دقیقه بهتر شوید|برای اطلاع از دکوراسیون خانه چه کاری باید انجام دهید قبل از اینکه پشت سر بمانید|شهوانی دکوراسیون خانه موارد استفاده}

فقط باید وزن دیداری آنها باید برابر باشد. نکته مهم دیگر این است که این تناسب و تعادل باید در ترکیب رنگها، دیوارپوش (مثل کاغذدیواری)، کفپوش، مبلمان و دیگر اجزای خانه هم رعایت شود. همانطور که گفتیم یکی از موارد مهم و موثر در دکوراسیون داخلی منزل سیستم نورپردازی است. نورپردازی نهتنها در جذاب شدن فضا تاثیر زیادی دارد، بلکه خودش هم جزوی از عناصر دکوراسیون محسوب میشود. سیستم نور چه به صورت طبیعی چه غیرطبیعی عاملی برای بهتر دیدهشدن دیگر وسایل خانه است. برای این کار میتوانید از نور طبیعی خورشید که از پنجرهها عبور میکند یا لوستر، چراغهای سقفی و انواع آباژور استفاده کنید. فقط باید حواستان باشد که اگر دکوراسیون خانه شما زیادی روشن یا تیره است، سیستم نوری را متناسب با آن در نظر بگیرید. رنگ دیوارها و طرح دیوارپوشها و حتی کفپوشهای خانه تاثیر بسیار زیادی در جذابتر شدن دکوراسیون داخلی منزل دارد. رنگها از نظر روانشناسی تاثیر زیادی روی شما دارند و بهتر است متناسب با سلیقه، روانشناسی رنگ و سازگار با دیگر اجزای دکوراسیون شما باشد. به عنوان مثال میتوانید از رنگهای روشن و شاد برای هال و پذیرایی استفاده کنید تا آرامش بیشتری داشته باشید. برای اتاقها، آشپزخانه و سرویس بهداشتی میتوانید از ترکیب رنگی دیگر استفاده کنید. البته حواستان باشد همانطور که گفتیم رنگها اثرات و معانی مشخصی دارند. بنابراین دقت کنید تناسب و تضاد رنگی را هم با دکوراسیون خودتان سازگار کنید. دکوراسیون اخلی منزل مهم است زیرا ما در آن زندگی میکنیم و ساعتهای زیادی در آن حضور داریم. بنابراین سبک آن و نکاتی که باید در طراحیش لحاظ شود، اهمیت بسیار زیادی دارد. در بسیاری از موارد میتوانید از طراحان داخلی کمک بگیرید، ولی اگر میخواهید خودتان دست به کار شوید، نکات مهمی وجود دارد که در این مطلب به آنها پرداختیم.

حرفه ای ها و معایب دکوراسیون خانه

kitchen decorationیکی از مهمترین راهها برای تغییر دکوراسیون خانه، چیدن دوباره وسایل خانه به سبک و سیاق جدید است. کافی است نگاهی به اطراف خانه بیندازید و بخواهید مبلمان، میز غذاخوری، تابلوها و دیگر اسباب و اثاثیه را به شکل دیگری بچینید. به این ترتیب فقط با انجام چند حرکت، نحوه چیدمان خانه به طور کامل تغییر میکند. البته تلاش کنید به روش اصولی جابجایی را انجام دهید تا کمترین آسیب به سلامتی شما وارد شود. یکی دیگر از راههایی که به چیدمان زیباتر خانه کمک میکند، یادگیری اصول دکوراسیون و نحوه چیدن انواع اسباب و اثاثیه است. برای مثال بهتر است مبلمان با فاصله چند سانتیمتری از دیوارها قرار بگیرند. قرارگیری تابلوهای نقاشی بین دو چارچوب در، بالای شومینه و یا کنسول، زیبایی بیشتری ایجاد میکند و رنگهای شاد، فضای خانه را بزرگتر و رنگهای تیره، فضای خانه را کوچکتر نشان میدهد. کاغذهای دیواری، یکی از راههای بسیار مناسب برای تغییر رنگ و روی دیوارهای خانه است. همچنین اگر هیچکدام از موارد اشاره شده در دسترس شما نیستند، سعی کنید با مواردی مانند نخ، کاموا، کاغذ و یا مقوا، آویزهای جالبی بسازید تا آنها را به دیوار خانه وصل کنید.

اما اگر سرتاسر خانه خود را با فرش پر نکنید. بهتر است تا از چند تا فرش کوچک برای پر کردن خانه استفاده نماید. در انتخاب فرش به رنگ و مدل فرش دقت نمایید تا تعادل میان لوازم خانه برقرار شود. در همه خانواده ها بخصوص خانواده های ایرانی، تلویزیون یکی از عواملی می باشد که افراد خانواده را به دور هم و یکجا جمع میکند. پس به همین خاطر بهتر است تا یک جای مناسب و راحت و خوب برای تلویزیون خود انتخاب نماید. از جمله مواردی که با هزینه کم خانه شما را جذابتر میکند استفاده از جدیدترین اکسسوری ها یا همان لوازم جانبی است. لوازم جانبی می تواند معنای دکوراسیون منزل شما را تغییر دهد و فضایی گرم و دلپذیر برای شما ایجاد می کند. پس توصیه میکنم حتما از بروز ترین اکسسوری ها برای جذابیت بیشتر خانه خود استفاده نماید. حالا که بحث به استفاده از اکسسوری رسید لازم شد بگویم که استفاده از تابلوهای هنری برای دیوار می تواند جلوه خانه شما را چندین برابر کند. به عنوان آخرین نکته برای جذاب تر کردن دکوراسیون انه می توان به استفاده از گیاهان گلدار پرداخت. استفاده از گیاهان سبز رنگ و یا گلدار همیشه انرژی مثبتی را به خانه شما میدهد و همچنین فضای بسیار شادی را برایتان ایجاد خواهد کرد. شما می توانید با کمترین هزینه گلدان های بسیار زیبایی خریداری نماید و علاوه بر اینکه انرژی مثبت به خانه خود میدهید رنگ و زیبایی را نیز میتوانید به خانه خود هدیه دهید. بحث کلی امروز و این مقاله در رابطه با مسئله مهمی به نام چگونه دکوراسیون خانه خود را جذاب تر کنیم بود. که در ابتدا شما را با انواع سبک دکوراسیون داخلی آشنا کردیم و سپس به ۱۰ تا از مهم ترین موارد برای جذابتر کردن دکوراسیون داخلی صحبت کردیم.

kitchen decorationبه طور طبیعی انسان ها علاقه دارند محیط زندگی خود را تغییر دهند. گاهی اوقات می توان با هزینه ای بسیار اندک، دکوراسیون خانه را دگرگون ساخت. این تغییرات موجب می شود فضای خانه برای ساکنان آن زیبا و جذاب شده و کیفیت زندگی آن را بهبود دهد. برای اینکه بتوانیم دکوراسیون منزل خود را به درستی انتخاب کنیم در ابتدا باید یک شناخت کلی در مورد اجزای یک خانه و دکوراسیون داخلی داشته باشیم. در خانه های ایرانی دکوراسیون در بخش های مختلف خانه مانند اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام، سرویس بهداشتی، راهرو ورودی و … دکوراسیون منزل یکی از مواردی است که نقش مستقیم در آرامش و آسایش ساکنان خانه دارد. پس باید برای داشتن بهترین دکوراسیون داخلی تلاش نمود. شاید انتخاب سبک دکوراسیون مناسب برای هر خانه دشوار باشد اما کمی مطالعه و مشورت با افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می تواند تصمیم گیری را برای شما آسان تر سازد.

{غیرمعمول ترین دکوراسیون خانه جهان|{3|4|5|6|7|8|9|10|سه|چهار|پنج|شش|هفت|هشت|نه|ده} {راه‌ها|روش‌ها} سکسی {برای بهبود|افزایش} دکوراسیون خانه شما|استدلال برای خلاص شدن از دکوراسیون خانه}

پیش از اینکه کابینت مورد نظر خود را با طرح انتخابی سفارش دهید باید به یک سری نکات طلایی توجه داشته باشید. یادگیری این نکات به شما کمک می کند که در آینده از انتخاب خود نهایت استفاده را ببرید و هرگز پشیمان نشوید. کابینت ها باید با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ باشند اما به طور کلی باید در تمام بخش های دکوراسیون خانه، توازن وجود داشته باشد. پس پیش از انتخاب طرح کابینت با دقت به دکوراسیون خود توجه کنید و ببینید که چه رنگ هایی در آن به کار رفته است. این مورد به شما کمک می کند تا دکوراسیونی جذاب را در آشپزخانه خود به وجود آورید. زمانی که رنگ کابینت ها از رنگ های به کار رفته در دکوراسیون پیروی کند، زیبایی آن دوچندان خواهد شد. شما باید طرح انتخاب شده را مورد ارزیابی قرار دهید و ببینید که اجرا سازی آن منطقی است یا خیر. ممکن است طرحی که برگزیده اید بسیار زیبا باشد اما اجرا سازی آن در آشپزخانهتان امکان پذیر نباشد.

  1. سبک مینیمال
  2. در رنگ سفید برای دیوار نور طبیعی را در نظر بگیرید
  3. صندلی راک: ۴۲۰ هزار تومان، خرید از رشت
  4. از وسایل بزرگ و تجملاتی پرهیز کنید
  5. متراژ فضا: ١٠٣ متر مربع
  6. وسایل قدیمی: ۳.۳ میلیون تومان خرید از مکانهای مختلف
  7. هر کاری دلتان می خواهد نکنید

kitchen decorationهمچنین میتوانید به جای استفاده از کاغذ دیوارها از شابلونها و یا پوسترهای چند بعدی برای افزایش فضای خانه استفاده کنید. در دکوراسیون خانه های کوچک با وسایل ساده از چه نوع پردهای استفاده کنیم؟ بهترین گزینه استفاده از پردههای تور ساده و یا طرحدار است. این دسته از پردهها هم به بزرگ دیده شدن فضا کمک میکنند و هم باعث افزایش نور در خانه میشوند. بهترین انتخاب، مبلمان با پایههای بلند هستند زیرا جدا بودن مبل از زمین باعث بزرگ دیده شدن فضا میشود. همچنین اگر اتاق خواب ندارید میتوانید از مبلمان تاشو که به تخت تبدیل میشوند استفاده کنید. همچنین میتوانید از میزهای تاشو استفاده کنید تا در فضا صرفه جویی کنید. برای میز جلو مبلی میتوانید از میز های چند تکه استفاده کنید. در اغلب خانههای کوچک، دیوارهای جداکنندهی فضا حذف شدهاند و شما یک فضای سرتاسری برای اتاق نشیمن، آشپزخانه و حتی اتاق خواب دارید. برای جداسازی اتاق خواب از دیگر بخشها میتوانید از پارتیشنهای چوبی استفاده کنید.

{گربه‌ها، {سگ‌ها|نوازان|کانین} و دکوراسیون خانه|دکوراسیون خانه می تواند برای همه سرگرم کننده باشد|بالا {3|4|5|6|7|8|9|10|سه|چهار|پنج|شش|هفت|هشت|نه|ده} جملات خنده دار دکوراسیون خانه|آنچه دالایی لاما می تواند در مورد دکوراسیون خانه به شما بیاموزد}

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دکوراسیون ورودی خانه لطفا از صفحه ما بخواهید.


[ بازدید : 59 ]
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله مایکت است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]