هیتر بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Tower Heater Lite

پنجشنبه 13 بهمن 1401
10:43
هورام

هیتر بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Tower Heater Lite

بخاری هوشمند شیائومیسطح نویز این هیتر هوشمند فقط ۴۱dB(A) kalinab است. ترموستات داخلی در صورت داغ شدن بیش از حد دستگاه، به طور خودکار برق دستگاه را قطع می کند. پس از خنک شدن، دستگاه باید دستی روشن شود. بخاری هوشمند شیائومی پس از خاموش شدن به مدت ۳۰ ثانیه به حالت طبیعی وارد می شود و به افزایش طول عمر دستگاه شما کمک می کند. با قفل هوشمند کودک در بخاری هوشمند شیائومی از کارکرد تصادفی دستگاه توسط کودکان جلوگیری می کند. مصرف بهینه: مصرف گاز و برق باید حساب شده باشد. با تنظیماتی ساده میتوانید دمای محیط را ثابت نگه دارید و دستگاه مصرف کمتری داشته باشد. گرمایش ایمن: ایمنی برای کودکان بسیار مهم است. از طرف دیگر دی اکسید کربن و گازهای سمی تولید شده ممکن است در دراز مدت به شما آسیب برساند. لذا بخاری هوشمند شیائومی میتواند جایگزینی مناسب و کارآمد برای گرمایش منزل شما باشد. قابلیت تنظیم: شما می توانید دما، نوع گرما و… را به آسانی و با کمک گوشی همراه خود کنترل کنید.

  1. هیتر تابشی
  2. مجهز به سیستم هشدار دما
  3. حداقل توان گرمایشی: 1000
  4. مصرف انرژی خیلی کم
  5. جت هیتر گازوئیلی
  6. هیتر خاموش شده و دیگر روشن نمی شود
  7. کوره هوای گرم

هیتر خانگیدارای موتور کم مصرف و قوی : برای به گردش در آوردن پروانه های این جت هیتر از موتورهای بسیار قوی و کم مصرف ساخت داخل استفاده شده است. در واقع شرکت اندیشه سبز در ساخت این جت هیترها از موتور قوی الکتروژن و موتوژن استفاده می کند. این برندها از جمله با کیفیت ترین موتورهای ساخت داخل می باشند که علاوه بر مصرف داخل ، به کشورهای همسایه نیز صادر میگردند. تابلو برق رله دار تمام خودکار : این جت هیتر با برق تک فاز و ۲۲۰ ولت کار میکند و از یک تابلو برق رله دار تمام خودکار بهره می برد. علاوه بر این تابلو برق دستگاه دارای ترموستات بوده و با تنظیم آن می توان دمای سالن را به صورت خودکار از طریق جت هیتر گرم نمود. لازم به ذکر است که این جت هیتر دارای سیستم ضد حریق می باشد. در صورتیکه به هنگام جرقه زنی ، شعله دستگاه روشن نشود سیستم دستگاه به صورت خودکار در عرض ۱۴ ثانیه خاموش میشود.

بخاری هوشمند شیائومی

وقتی محیط زندگی یا کار شما سرد است و نیاز به گرم شدن دارید، پای تدارک وسایل گرمایشی به میان میآید. خرید هر وسیله برقی نیاز به یکسری اطلاعات اولیه دارد که میتواند تاثیر بسزایی در موفقیت در انتخاب کالای مناسب داشته باشد. هر قدر اطلاعات شما از وسیله مدنظرتان بیشتر باشد مسلما خریدی آگاهانهتر و بهتر خواهید داشت. فن هیتر نیز از این قاعده مستثنی نیست چرا که انواع مختلفی دارد که میتواند شما را در هنگام خرید سردرگم نماید که کدامیک حقیقتا به کار شما میآید. راهنمای خرید فن هیتر شما را با تمامی نکاتی که برای یک خرید به صرفه و صحیح لازم است آشنا خواهد کرد. وسایل گرمایشی بر مبنای سه فناوری تابشی، همرفتی و فن دار، گرما را تامین میکنند و این تصمیم شماست که با توجه به فضای خود و نیازتان کدامیک از انواع فناوری را انتخاب کنید. فناوری تابشی، بخاریهایی را دربرمیگیرد که گرمایش سریع و متمرکز (نقطهای) را در محیطهای کوچک تامین میکنند.

سه روش بهبود هیتر شیائومی

هیتر شیائومیدر بخش فوقانی محصول یک خشککن متحرک یا همان آویز لباس را میبینیم که با باز کردن آن، میتوانید لباس و پارچه مورد نظر را خشک کنید. در آخر، به راحتی جمع میشود و مزاحمتی برای فضای شما به وجود نمیآورد. نکته مهم دیگر در طراحی هیتر برقی هوشمند شیائومی مدل KRDNQ03ZM، استفاده از متریال آلومینیوم است. سازنده با انتخاب این متریال به طور همزمان تلاش کرده تا با وزن سبک، باعث افزایش رسانایی گرما شود. هیتر هرچه جمع و جورتر باشد و در کنار ابعاد مناسب، بازده گرمایی بیشتری داشته باشد، محبوبیت بیشتری نزد خریداران خواهد داشت. هیتر برقی هوشمند شیائومی مدل KRDNQ03ZM با حداکثر توان 2200 وات، میتواند یک فضای 25 متری را گرم کند. این هیتر (Mi Smart Space Heater S KRDNQ03ZM) در کمترین زمان با ایجاد جریان همرفتی محیط را گرم کرده تا دمای فضا به صورت یکنواخت و یکدست، بالا برود. همانطور که اشاره کردیم، یکی از مزایای هیترهایی که گرمایش همرفتی دارند، گرم کردن فضا به صورت یکنواخت است.

هیتر هوشمندفرض کنید خانه شما به گونه ای باشد که پیش از رسیدن شما، بخاری یا کولر را روشن کرده و دمای اتاق را به میزان دلخواه شما برساند. یا اینکه با خارج شدن شما از منزل بخاری و کولر خاموش شده و جاروبرقی شروع به نظافت خانه کند. تصور کنید هر موقع که خواستید بتوانید با گوشی خود میزان نور و رنگ لامپ ها را تغییر دهید یا این که تلویزیون را با گوشی خود کنترل کنید. این کار ها و کار های خیلی بیشتر در خانه های هوشمند قابل انجام هستند. خانه هوشمند ایده ای است که در آن تمامی وسایل و امکانات خانه به اینترنت و گوشی هوشمند کاربر متصل شده و توسط کاربر کنترل می شوند. علاوه بر این کاربر می تواند برای هر کدام از وسایل عملکرد های خودکار تنظیم نماید. شرکت های مختلفی در حال کار روی این ایده هستند. شیائومی به عنوان یک کمپانی نوپا که رشد عظیمی را در طول سال های کوتاه عمر خود داشته، با قدرت به حوزه خانه های هوشمند وارد شده و انواع وسایل مختلف هوشمند برای استفاده در منزل را ارائه داده است.

توجه به جت هیتر گازوئیلی معمولا برای ذخیره سوخت از باک یا مخزن با لوله کشی استفاده می شود. در حالت باکدارگازوئیل به درون باک ریخته و با توجه به ظرفیت ها و گنجایش های موجود آن مشخص می شوند. معمولا این باک در قسمت پایین دستگاه قرار دارد. از قطعات هیتر با سوخت گازی و گازوئیلی یکی از قطعات شعله پخش کن است. که معمولا جنس آن از استیل یا فولاد میباشد و اختلاط سوخت و هوا توسط شعله پخش کن انجام می گیرد. این کار به صورت دو مرحله ای می باشد. این سیستم برای به حرکت در آوردن فن ها استارت مشعل اجرای دستور صادر شده از ترموستات محیطی. که از انرژی الکتریکی استفاده شده و در جت هیتر برقی ، جت هیتر گازی ، جت هیتر گازوئیلی استفاده شده است. این تابلو برق هوشمند باعث تنظیم عملکرد دستگاه و سرعت فن خواهد شد. این سیستم برای تامین حرارت محیط های کارگاهی ، گرمایش گلخانه ، صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.

هیتر هوشمندوجود چرخ زیر فن هیتر، حمل و نقل آن را تسهیل میکند. طول سیم برق فن هیتر از عوامل مهم دیگری است که غفلت از آن موجب پشیمانیتان خواهد شد. چرا که اگر سیم خیلی کوتاه باشد همواره باید به دنبال پریز برق باشید و استفاده از سیم رابط هم با توجه به خطری که به دنبال دارد به هیچ عنوان توصیه نمیشود. قیمت فن هیتر براساس قابلیتهایی که به شما عرضه میکند، تعیین میشود. برندهای مختلف، فن هیتر را با قیمتهای متنوعی عرضه میکنند. گارانتی داشتن یا نداشتن دستگاه نیز موجب تفاوت قیمت میشود. شما باید متناسب با نیازتان و با توجه به ویژگیهایی از فن هیتر که برای شما مهم است، اقدام به انتخاب و خرید فن هیتر کنید. سعی کنید قبل از خرید نظرات کاربران هر دستگاه را به دقت بررسی کنید و مزایا و معایب هر برند و مدل را به خوبی مطالعه کنید. با وجود این ویژگی در دستگاه میتوانید خیالتان از بابت یخ زدگی و خرابی فن هیتر در فضای بسیار سرد مطمئن شوید.

راهنمای هودینی برای هیتر شیائومی

هیتر هوشمنداما تکنسین های تعمیر موبایل شیائومی، با این روش ها موافق نبوده و حتی آنها را باعث ایجاد آسیب دیدگی های جدی تر روی صفحه گوشی می دانند. برای تعویض گلس موبایل شیائومی به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعویض گلس موبایل شیائومی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. در صورتی که شیشه محافظ صفحه موبایل یا همان گلس آسیب ببیند و دچار شکستگی یا ترک شود، پروسه تعویض گلس و حتی تعمیر موبایل شیائومی توسط تعمیرکار انجام می شود. در مرحله اول باید محافظ آسیب دیده جدا شود . راه های مختلفی برای جدا کردن گلس محافظ از صفحه نمایش وجود دارد. پیش از اقدام برای تعویض شیشه صفحه نمایش گوشی محافظ صفحه نمایش لازم است ابتدا یک سشوار یا هیتر با درجه پایین به مدت 15 ثانیه جلوی محافظ صفحه نمایش بگیرید تا اندکی گرم شود تا چسب به کار رفته برای تثبیت گلس کمی نرم شود . توجه کنید که نگهداشتن سشوار به مدت طولانی و یا با دمای بیشتر موجب آسیب به صفحه نمایش می شود. پس از آن به آرامی گلس جدا شده و چسب اتصال دهنده قبلی نیز باید با استفاده از حلال پاکسازی شود , kalinab چسب جدید به محل اتصال زده شده و گلس جدید به دقت و بدون وجود حباب جایگذاری شود.

  • امکان کنترل حرارت باد خروجی برای تعمیرکار وجود دارد
  • عدم اتلاف انرژی
  • قابلیت نصب در سقف
  • تامین گرمایش بدون نیاز به سیستم شوفاژ
  • کارکرد با سوخت مصرفی گاز شهری و گاز مایع

هیتر خانگیبرای یک مشتری انرژی الکتریکی ، بازده گرمایش فضای الکتریکی 100 است زیرا تمام انرژی خریداری شده به گرما تبدیل می شود. با این حال، اگر نیروگاه تامین کننده برق شامل شود ، بازده کلی به شدت کاهش می یابد. به عنوان مثال، یک نیروگاه سوخت فسیلی فقط 3-5 واحد انرژی الکتریکی به ازای هر 10 واحد انرژی سوخت آزاد شده ارائه می دهد. حتی اگر هیتر برقی 100٪ کارآمد باشد، میزان سوخت مورد نیاز برای تولید گرما بیشتر از سوختن سوخت در کوره یا دیگ است. در حال گرم شدن ساختمان اگر بتوان از سوخت مشابه برای گرمایش فضا توسط مصرف کننده استفاده کرد، در مجموع سوختن سوخت در ساختمان کاربر نهایی کارآمدتر خواهد بود. تغییرات بین کشورهای تولید کننده برق در نگرانی های مربوط به بهره وری و محیط زیست تأثیر می گذارد. در سال 2015 ، فرانسه تنها 6 درصد از برق خود را از سوخت های فسیلی تولید می کرد، در حالی که استرالیا بیش از 86 درصد از برق خود را از سوخت های فسیلی تأمین می کرد. پاکیزگی و کارایی برق بستگی به منبع دارد. عملکرد هیترهای مقاومتی الکتریکی برای گرم کردن یک منطقه به مدت طولانی در بسیاری از مناطق پرهزینه است. با این حال، استفاده متناوب یا جزئی از روز به دلیل کنترل منطقه ای برتر می تواند مقرون به صرفه تر از گرمایش کل ساختمان باشد. به عنوان مثال: اتاق ناهار در محیط اداری دارای ساعات محدودی از کار است. در دوره های کم مصرف، سطح "نظارت" گرما (50 درجه فارنهایت یا 10 درجه سانتی گراد) توسط سیستم گرمایش مرکزی ارائه می شود. حداکثر زمان استفاده بین ساعت 11:00 تا 14:00 تا "سطح راحتی" (70 درجه فارنهایت یا 21 درجه سانتی گراد) گرم می شود.


[ بازدید : 44 ]
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله مایکت است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]