بهترین دستگاه تصفیه هوا برای منزل کدام است؟

پنجشنبه 13 بهمن 1401
10:33
هورام

بهترین دستگاه تصفیه هوا برای منزل کدام است؟

Air Purifierاگر در خانه خود از شومینه استفاده میکنید یا محیط طوری است که افراد از سیگار استفاده میکنند میتوانید از این وسیله کاربردی استفاده کنید. حیوانات خانگی: در این نوع از دستگاه تصفیه هوا، شوره سر، بو و مو حیوانات را از بین میبرند. حساسیتهای شیمیایی: اگر به مواد شیمیایی بسیار حساس هستید، ممکن است یک دستگاه تصفیه هوا برای حساسیتهای شیمیایی متعدد (MCS) نیاز داشته باشید. اندازه مناسب دستگاه تصفیه هوای خانگی کدام است؟ برای انتخاب دستگاه تصفیه هوا با اندازه مناسب، یک شکل مربعی از اتاق مورد نظر را در نظر بگیرید. اگر به آلرژی یا آسم مبتلا هستید و به دنبال یک دستگاه تصفیه هوا برای کمک به این مشکلتان هستید، باید میزان تغییر هوا دستگاه تصفیه هوا در ساعات (ACH) را در نظر بگیرید. ACH به تعداد دفعاتی گفته که یک دستگاه تصفیه هوا میتواند در هر ساعت کل حجم هوا را در فضای تصفیه فیلتر کند گفته میشود.

Air Purifierبه طور کلی دستگاه تصفیه هوا را در محلی قرار دهید که قسمت اعظم زمان خود را در آنجا میگذرانید. دستگاه تصفیه هوا به دو صورت عمل فیلتراسیون را انجام میدهد: فعال و غیرفعال. تصفیه فعال به صورتیست که از طریق یونیزه کردن آلایندهها را از بین میبرد که فرآیندی شیمیایی محسوب میشود. تصفیه غیرفعال فرآیند سادهای است که هوای آلوده از یک سو وارد فن شده و پس از گذشتن از فیلترها از سمت دیگر خارج میشود. بهترین دستگاه تصفیه هوای خانگی در واقع باید مطابق با انتظارات و توقعات کاربران باشد و بتواند رضایت خاطر آنها را جلب کند. دستگاه تصفیه هوا چگونه عمل فیلتراسیون را انجام می دهد؟ دستگاه تصفیه هوا به دو صورت عمل فیلتراسیون را انجام میدهد: فعال و غیرفعال. تصفیه فعال به صورتیست که از طریق یونیزه کردن آلایندهها را از بین میبرد که فرآیندی شیمیایی محسوب میشود. تصفیه غیرفعال فرآیند سادهای است که هوای آلوده از یک سو وارد فن شده و پس از گذشتن از فیلترها از سمت دیگر خارج میشود.

درد تصفیه هوا

Air Purifierاین روزها آلودگی هوا چالش مهم بسیاری از ماست. آلودگی با عبور از دیوارهای خانههایمان حتی زمانی که در حال استراحت هستیم هم دست از سرمان برنمیدارد. دستگاه تصفیه هوا به ما کمک میکند تا حداقل در خانههایمان از این بلا فرار کنیم و هوای بهتری برای نفس کشیدن به دست بیاوریم. اگر میدانید چگونه یک دستگاه تصفیه هوای مناسب انتخاب کنید وقت آن است که برای خرید تصفیه هوا به سراغ بررسی مدلهای مطرح موجود در بازار بروید. در این مطلب «درجه»، ۸ دستگاه تصفیه هوا را به شما معرفی کردهایم و در مورد ویژگیهای آنها برایتان گفتهایم. با ما همراه باشید. یکی از برندهای مطرح تولیدکننده دستگاههای تصفیه هوا، برند کرهای کووی «coway» است.مدل AP-1511FHE این شرکت مجهز به ۶عدد فیلتر است. هر کدام از این فیلترها کاربردهای متنوعی دارند. فیلتر HEPA برای حذف بوی سیگار، ویروسها و ریزگردها به کار میرود. از فیلتر لژیونا میتوان برای از بین بردن ویروس لژیونا و بالا بردن سیستم دفاعی بدن استفاده کرد.

ویژگی های تصفیه هوا

Air Purifierبا توجه به این موارد، باید تمهیدات لازم در جهت بهبود و افزایش سلامتی انسان ها اندیشیده شود. یکی از راهکارهای مناسب و بسیار تاثیر گذار در این زمینه، فروش اقساطی تصفیه هوا به شمار می رود. این دستگاه ها ضمن پاکسازی هوای محیط، در به حداقل رساندن و کاهش آلودگی هوا نیز نقش بسزایی را ایفا می نمایند. فروش اقساطی تصفیه هوا علاوه بر پاکسازی هوا و افزایش سطح کیفی آن، در از بین بردن بوهای نامطبوع، گرده گیاهان، ویروس ها، قارچ ها و باکتری های نیز بسیار تاثیر گذار می باشد. فروش اقساطی در قسطی کلاب، این بار بر روی فروش اقساطی تصفیه هوا متمرکز شده است. قسطی کلاب این طرح را در اقساط سه الی دوازده ماه به انجام می رساند. قسطی کلاب اغلب مایحتاج ضروری و مورد نیاز افراد را از طریق روش های فروش اقساطی در اختیار آنها قرار می دهد. فروش اقساطی لوازم خانگی نیز در این مجموعه با جدیت و انسجام تمام صورت می گیرد. در حال حاضر به علت وجود آلودگی ها از نوع مختلف در هوای تنفس شده، استفاده از دستگاه های تصفیه هوا بیشتر از هر زمان دیگری ضرورت پیدا می کند. این امر در جلوگیری افراد از ابتلا به بیماری تنفسی و ریوی بسیار مثمر ثمر می باشد. فروش اقساطی تصفیه هوا، هوای تمیز و سلامت را در شش های شما به جریان می اندازد. با استفاده از این دستگاه لذت تنفس در هوای پاک و خالص را برای خود و خانواده خود به بهترین نحو میسر سازید. همچنین محیطی کاملا سالم و عاری از هرگونه آلودگی را در اختیار کودکان و سالمندان قرار دهیم.

  • فیلتر هپا HEPA
  • پیش فیلتر
  • صدای کم
  • قدم اول: گیره را فشار دهید تا المنت فیلتر باز شود

همچنین این امکان وجود دارد ذرات با بارهای مختلف به یکدیگر بچسبند، در این صورت آلودگی با وارد شدن به بدن و ماندن بر روی سطوح، مشکلات جدیتری ایجاد میکند. بهترین دستگاه تصفیه هوا، دستگاهی است که به فیلتر مجهز شده است. طی فرایند تصفیه ذرات معلق با ورود به دستگاه در فیلتر محبوس شده و هیچ ذره یا ماده مضری از این فیلتر به سمت محیط منتقل نخواهد شد. هر چه کیفیت و جنس فیلتر به کار رفته در دستگاه تصفیه هوا بهتر باشد، به همان نسبت نیز قدرت دستگاه در تصفیه هوا بیشتر است. منافذ فیلتر نقش مؤثری در حذف آلایندههای مضر دارند. بیشترین فیلترهایی که در دستگاههای تصفیه هوای خانگی مورد استفاده قرار میگیرند، فیلترهای هِپا و کربن اکتیو هستند. در ادامه به معرفی این دو فیلتر و فیلترهای دیگری که هر کدام عملکردی مخصوص به خود دارند، میپردازیم. بیشتر بدانید: دستگاه تصفیه هوا چه کاربردی دارد؟

Air Purifierبه همین دلیل است که هنگام خرید دستگاه های تصفیه هوا باید به مقدار این جاذب ها دقت کرد و تنها با ذکر اینکه در دستگاه از جاذب شیمیایی استفاده شده است نمی توان به عملکرد موثر آن اطمینان داشت. این جاذبها هیچ آلاینده جدیدی به محیط اضافه نمیکنند و تنها به جذب و خنثی کردن گازها میپردازد. جاذب شیمیایی همچون کربن اکتیو توانایی جذب همه گازها همچون فرمالدهید را ندارد، به همین دلیل باتوجه به نوع آلایندههای محیط نیاز به استفاده ترکیبی از مواد جاذب دیگری غیر از آن (نظیر آلومینا اکتیو) میباشد. به طور کلی باید دانست که پیچیدگی غیرضروی دستگاههای تصفیه هوا همچون اضافه کردن امکان کنترلهای مختلف و ظاهر فریبنده دستگاه کم اهمیتترین بخش انتخاب یک دستگاه تصفیه هوا میباشد. عدم وجود فنهای پیشرفته و بادوام؛ فنهای کوچک زودتر مستهلک میشوند چراکه امکان استفاده از بلبرینگها در ابعاد کوچک ممکن نیست. عدم تطبیق پذیری روش تصفیه باتوجه به شرایط خاص آلایندهها در محیطهای خاص همچون دندانپزشکیها و … هنگام خرید دستگاههای تصفیه هوا به دلیل آنکه مستقیما با سلامتی در ارتباط هستند و کارکرد آنها (جذب آلایندهها) با حواس پنجگانه قابل تشخیص نیست، باید با دقت این تجهیزات را انتخاب کرد. نباید با دلایل احساسی به دنبال ارضای میل روانی به پیچیدگی بیشتر و القاب پرطمطراق باشیم بلکه باید یک دستگاه ساده با ثبات و مقاوم برای کارکرد در طول سالها را انتخاب کنیم. به نظر میرسد سالمترین روش تصفیه هوا تنها با استفاده از فیلترهای الیافی هپا در کنار فیلترهای جاذب گاز همچون کربن فعال میباشد. به مهاجرت فکر میکنید؟ تحصیلی یا کاری، مهاجرت به خارج از کشور یک اتفاق چالش برانگیز است، ما در کنار شما خواهیم بود و در مراحل مهاجرت به شما کمک خواهیم کرد. همین الان درخواست مشاوره رایگان ثبت کن?

Air Purifierدستگاه تصفیه هوا وسیلهای است که آلودگیهای هوا را حذف میکند و در هر مکانی از جمله شهرهای بزرگی مانند تهران، مشهد، اهواز، شیراز، اصفهان و … که آلودگی شهری در آنها بالاست یک ضرورت محسوب میشود. شاید تصور کنید که وقتی در یک شهر آلوده زندگی میکنید تنها هوای بیرون شهر آلودگی دارد، اما در حقیقت آلودگی در سطح شهر بالاست و اما بخشی از آلودگی وارد هوای خانه هم میشود. در این شرایط بهترین گزینه استفاده از یک دستگاه تصفیه هوای خانگی است، هوای آلوده از جلمه گرد و غبارها، موی حیوانات، آلودگی های شیمیایی و . همگی توسط این دستگاه ها بطور کامل تصفیه می شود. محبوب ترین دستگاه های تصفیه هوای خانگی نکته قابل ذکر در مورد این محصول این است که دستگاه تصفیه هوا از رشد قارچ ها و کپک ها جلوگیری کرده و موجب کاهش چشمگیر حملات آسمی و آلرژی می گردد. همچنین برای کسانی که بیماری تنفسی و ریوی دارند داشتن دستگاه تصفیه هوا در خانه یک امر ضروری به حساب میآید.

دستگاه تصفیه هوا چیست؟ دستگاه تصفیه هوا حاوی یک یا چند فیلتر و یک فن هستند. فن (یا گاهی اوقات سیستمی از فن های داخلی) هوا را می مکد و آن هوا از فیلترهای داخلی عبور می کند. این فیلترها آلاینده هایی مانند گرد و غبار، گرده و باکتری ها را به دام می اندازند و هوای تمیز را به داخل اتاق پخش می کنند. این فرآیند فیلتر کردن توسط دستگاه تصفیه هوا باعث حفظ گردش هوای سالم در داخل خانه می شود. به طور کلی، بیشتر دستگاه های تصفیه هوا توسط سیستم فیلترینگ کار می کنند. البته برخی از آنها با کربن فعال که درونشان است، می توانند هوا را پاک کنند. دستگاه تصفیه هوا رومیزی در ابعاد کوچک و متوسط درست می شوند و وزن سبکی دارند. استفاده از این سبک دستگاه در خانه هایی که مساحت کمی دارند بسیار مناسب است. همچنین این دستگاه ها برای اتاق خواب نیز کاربرد زیادی دارند.

  1. موی حیوان خانگی
  2. چرخدار و دارای سنسور حرکتی
  3. قابلیت کنترل از راه دور به وسیله اتصال به اپلیکیشن
  4. خروجی هوای پاک در دقیقه : 8330 لیتر
  5. فیلتر بوزدا و فیلتر هوشمند اولترا
  6. باعث کاهش عوامل استرس زا و اضطراب آور میشود
  7. فیلتر ذرات (هپا کلاس ۱۳)
  8. منطقه تحت پوشش: ۲۵-۴۳ متر مربع

Air Purifierنکته مهم درباره دستگاه های تصفیه هوا این است که بایددر زمان خرید، مدل و کارکرد آن را بررسی کرد. زیرا هرکدام ویژگی ها و مزایای مختلفی دارند که باید به آن توجه کرد. همانطور که گفته شد بهترین کاربرد دستگاه تصفیه هوا برای پاک کردن هوا در محیط های بسته است. استفاده از این دستگاه برای محیط هایی با فضای باز کاربرد چندانی ندارد و نمیتواند به پاکیزگی هوا کمک کند. دستگاه های تصفیه هوای خانگی با توجه به شاخص CADR ( نرخ تصفیه هوا) در هر ساعت می توانند هوای محیط های گوناگون را به سرعت تصفیه کنند. شاخص توصیه شده بر اساس معیارهای جهانی برای این دستگاه ها معمولاً بیش از ۲ است. یعنی در طی دو ساعت تنها میتواند ۱۰۰ مترمربع را از آلودگی تهویه کند. فیلتر هپا : این فیلتر اصلی ترین فلیتر دستگاه تصفیه هوا است و توانایی جذب ذرات تا ۰.۳ میکرون را دارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab لطفا از صفحه ما بخواهید.


[ بازدید : 43 ]
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله مایکت است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]