ببینید چه کسی در مورد هیتر خانگی صحبت می کند و چرا باید نگران باشید

چهارشنبه 12 بهمن 1401
11:35
هورام

ببینید چه کسی در مورد هیتر خانگی صحبت می کند و چرا باید نگران باشید

بخاری هوشمند شیائومیشروع فصل سرما، بازار وسایل گرمایشی از جمله فن هیترها قیمت هیتر شیائومی S را گرم میکند. با این که اغلب ما با وسایل گرمایش برقی میانه خوبی نداریم اما باید بگوییم که که این هیتر نسبت به دیگر گرم کننده های برقی، مصرف انرژی معقولانهتری دارد. این هیتر شیائومی که به هیتر رومیزی مشهور شده، توان کافی برای گرم کردن یک اتاق را دارد. توجه داشته باشید که Viomi زیربرند مشهور شیائومی بوده و روی محصول، به جای لوگوی شیائومی لوگوی ویومی دیده میشود. دو مزیت برجسته در ساختار فن هیتر ویومی مدل VXNF01 دیده میشود؛ یکی ابعاد جمع و جور و دیگری پرتابل بودن باعث میشود نسبت به سایر رقبا، برتر باشد. بدنه دستگاه، از پلاستیک نسوز ABS ساخته شده که به لطف برخی افزودنیهای خاص، با قدرت بیشتری در مقابل هرگونه اشتعال، مقاومت میکند. در بخش فوقانی، دو دکمه لمسی تعبیه شده که یکی نماد پاور و دیگری برای تغییر مود (گرم به سرد یا سرد به گرم) به کار میرود.

اثبات اینکه هیتر هوشمند واقعا کار می کند

هیتر هوشمندمی شود. لازم به ذکر است که این پایه ها قابل جداسازی بوده و شما میتوانید دستگاه را به صورت آویز و یا متصل به دیوار استفاده نمایید. در پشت هیتر برقی خانگی این مجموعه، دو جایگاه قرارگیری قلاب برای آویز کردن دستگاه از سقف و یا نصب آن به دیوار تعبیه شده است. بر روی بخاری 1500 وات خانگی EIG دو عدد کلید تنظیم هیتر تعبیه گشته است. کلید اولیه به جهت روشن و خاموش نمودن بخاری، روشن نمودن المنت اول و سپس المنت دوم طراحی شده است. همان طور که مشخص می باشد، این کلید برای تنظیم توان دستگاه بر روی 750 وات و یا توان کامل 1500 وات تعبیه شده است. کلید دوم نیز ترموستات تنظیم دمای دستگاه می باشد. با چرخش این کلید شما می توانید ولوم حرارت تولید شده توسط هیتر خانگی را تنظیم نمایید. لازم به ذکر است که با قرار دادن این کلید ترموستات بر روی صفر یا کمترین ولوم، فن به تنهایی کار کرده و هیچ گرمایی تولید نخواهد شد.

هیتر شیائومیبنابراین این محصول شیائومی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی که اتاق های مورد نظر آنها از داشتن شوفاژ و بخاری محروم است. جنس بدنهی سفید رنگ آن آلومینیوم بوده و می توان گفت همانطور که از نام آن پیداست نوع منبع گرمایی که هیتر برقی هوشمند شیائومی مدل 1S از آن استفاده می کند، برقی می باشد. طراحی این مدل از هیتر هوشمند شیائومی به نحوی است که می توان عملکرد آن را در سه حالت تنظیم کرد و متناسب با نیاز هر فردی ،دمای مناسبی برای محیط ایجاد کرد. گفتنی است توان مصرفی آن 900، 1300 و 2200 وات بوده و شرایطی را فراهم کرده تا بتوان با انتخاب هر یک، دمای دستگاه را کنترل کرد. عملکرد سه حالته هیتر برقی هوشمند شیائومی مدل 1S باعث شده تا به راحتی بتواند محیط هایی به بزرگی 10 الی 15 مترمربعی را پوشش دهد. بنابراین به آن چه که گفته شد برای خانه های آپارتمانی بهترین انتخاب است.

  1. مجهز به ترموکوپل جهت سیستم نظارت بر شعله
  2. جت هیتر برقی
  3. جت هیتر دودکش دار
  4. دارا بودن جرقه زن برقی به جای جرقه زن مکانیکی سنتی
  5. راندمان حرارتی بالا و صرفه جویی در مصرف سوخت

هیتر خانگیبه همین دلیل نیز برندهای مختلف اقدام به تولید هیترهای گازی خانگی کردند. آنها به خوبی مشاهده کردند که چالش مخاطبان هیتر خانگی، تنها در زمینه مصرف برق متمرکز شده است و برخی از آنها هزینه های هر چند کمتر شده هیتر برقی را تحمل نمی کنند. همچنین با توجه به توان بالاتر گاز برای تولید گرما، ترجیح برخی از کاربران، بهره گیری از سیستم های هیتر گازی بود. هیتر های گازی اشاره شده با چالش های حساسی روبرو هستند و عدم توجه به آنها می تواند منجر به بروز فجایع بزرگ شود. اولین و احتمالا مهمترین مشکل مربوط به احتراق گاز و تولید گازهایی است که می تواند برای سلامتی و حیات انسان مضر باشد. همان طور که اشاره شد، هیترهای مختلف چه از نوع برقی و چه از نوع گازی آن، می توانند به صورت تابشی باشند. هیترهای تابشی خانگی در ابعاد و وزن کمتری ساخته می شوند و این موضوع به دلیل محدودیت فضاهای مسکونی است. این دستگاه ها در چند وقت اخیر به شدت محبوب شده اند و توانسته اند جای خود را به عنوان یک سیستم گرمایشی جایگزین یا همراه با سیستم اصلی گرمایش پیدا کنند.

راه های آسان برای تبدیل بخاری هوشمند شیائومی به موفقیت

بخاری برقی شیائومی Mi Smart Heater S با توان 2200 وات قادر به گرم کردن اتاق ها در مدت زمان بسیار کوتاه است. به لطف سیستم همرفتی محیطی ، گرما هنگام پایین آمدن هوای سرد از طریق منافذ خارج می شود. برای صرفه جویی در مصرف هرچه بیشتر انرژی ، این بخاری برقی شیائومی دارای یک ترموستات دیجیتال است. وقتی دما کمتر از دمای تنظیم شده باشد ، بخاری هوشمند Mi برای گرم کردن اتاق کار می کند. به محض رسیدن دما ، برق خاموش یا کاهش می یابد تا دما حفظ شود. کنترل دما در 6 سطح قابل تنظیم است: 18 ، 20 ، 22 ، 24 ، 26 و 28 درجه سانتیگراد تنظیم را می توان به صورت دستی از کنار بخاری یا از طریق گوشی های هوشمند انجام داد. کنترل از طریق برنامه Mi Home باعث کارایی بهتر این دستگاه شده است. از آنجا که به شبکه متصل می شود ، این بخاری هوشمند شیائومی از هر جایی قابل کنترل است.

هیتر شیائومیبنابراین این محصول شیائومی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی که اتاق های مورد نظر آنها از داشتن شوفاژ و بخاری محروم است. جنس بدنهی سفید رنگ آن آلومینیوم هیتر بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Tower Heater Lite 2023 میباشد. طراحی این مدل از هیتر هوشمند شیائومی به نحوی است که می توان عملکرد آن را در سه حالت تنظیم کرد و متناسب با نیاز هر فردی ،دمای مناسبی برای محیط ایجاد کرد. گفتنی است توان مصرفی آن 900، 1300 و 2200 وات بوده و شرایطی را فراهم کرده تا بتوان با انتخاب هر یک، دمای دستگاه را کنترل کرد. عملکرد سه حالته هیتر برقی هوشمند شیائومی مدل S1 باعث شده تا به راحتی بتواند محیط هایی به بزرگی 10 الی 18 مترمربعی را پوشش دهد. بنابراین به آن چه که گفته شد برای خانه های آپارتمانی بهترین انتخاب است. زمانی که دما بیش از اندازه بالا رود به صورت خودکار جریان برق را قطع کرده تا هم دما را تحت کنترل خود داشته باشد و هم از حوادث احتمالی جلوگیری کند. دارا بودن ضریب استاندارد IPX4 که باعث می شود تا در برابر آب مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

هیتر هوشمندقبل از خرید بهتر است نظرات کاربران دستگاههای مختلف را بهدقت مورد بررسی قرار دهید و مزایا و معایب برندها و مدلهای مختلف را بهخوبی مطالعه نمایید. فن هیتر برقی باید دور از مواد قابل اشتعال و دور از پرده، مبل و لوازم چوبی قرار گیرد. فن هیتر در معرض رفتوآمد و مکانهای شلوغ نباید قرار گیرد. از نزدیک شدن کودکان به فن هیتر باید بهشدت خودداری شود. زمانیکه از منزل خارج میشوید فن هیتر را خاموشکنید و آن را از برق بکشید. بهتر است برای فن هیتر از محافظ برق استفاده شود. هنگام خرید فن هیتر از دارا بودن نشان استاندارد دستگاه اطمینان حاصل کنید. تحت هیچ شرایطی از فن هیتر برای خشککردن لباس، پختن و گرم کردن غذا استفاده نکنید. اتصالات، سیم برق و بدنه دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و از عدم وجود خرابی و فرسودگی اطمینان حاصل نمایید. از فن هیتر که المنت آن آسیبدیده و یا خرابشده است استفاده نکنید. فن هیتر خانگی چیست؟

هیتر خانگیاین بدان معناست که هم برای حمل و هم برای ثابت گذاشتن آن روی زمین، همه چیز فراهم است. همین که کم جاست، نیاز به نصب ندارد و آلودگی ایجاد نمیکند، ارزش خرید این دستگاه را مانند بسیاری از هیترهای موجود در بازار بالا میبرد. یکی از نقاط ضعف هیترهای برقی، پوشش فضای نسبتا کم است. یعنی هیتر برقی شیائومی smartmi 1S با توجه به میزان مصرفی که دارد، حداکثر از پس گرم کردن فضای 15 متر مربعی برمیآید. البته این ضعف، تنها به این هیتر شیائومی اختصاص ندارد و برای همه هیترها صادق است. به طوری که برای گرم کردن هر 0.09 متر مربع با هیتر برقی، 10 وات انرژی گرمایی صرف میشود. با این فرمول تقریبی، با توجه به توان 2200 واتی هیتر smartmi 1S، پوشش گرمایی بیش از 15 متر را نباید انتظار داشته باشیم. ناگفته نماند که معیارهای گوناگونی در این پوشش گرمایی تاثیر میگذارند از جمله تعداد پنجره ها، عایق دیوارها، نقشه فضا، و… خبر خوب اینجاست که این هیتر همرفتی شیائومی، از استاندارد IPX4 پشتیبانی میکند.

5 پرسش و پاسخ به هیتر خانگی

از ویژگی های خاص این هیتر خانگی برقی، توان نسبتا پایین آنها است که معمولا باید فضاهای کوچک مورد استفاده قرار گیرد و نمی توان در مورد خانه های بزرگ تنها به یکی از آنها اتکا کرد. بخاری های برقی تابشی روند انتقال گرما را تغییر داده اند. شکل بعدی هیترهای خانگی برقی، مدل های فن دار این دستگاه هستند. این نمونه های دارای فن می توانند هوای گرم شده از طریق المنت را به محیط اطراف پرتاپ کنند و مجدد این روند را تکرار کنند تا در نهایت منجر به بالا رفتن کل دمای خانه شوند. سازندگان هیترهای برقی فن دار خانگی، آنها را همراه با ترموستات و حسگرهای خاصی به بازار ارائه داده اند که علاوه بر توان بالای حرارتی، تمامی نگرانی ها بابت ایمنی را نیز از بین برده اند. توصیه اغلب کارشناسان برای استفاده از این دستگاه ها برای فضاهایی است که مقادیر رطوبت در آن کمتر بوده باشد. زمانی که گاز به عنوان یکی از متداول ترین اشکال سوخت در تمام کشور مورد استفاده قرار می گیرد، توجیح مشتری برای استفاده از برق دشوار است.

  • تجربه بالای تعمیرکاران
  • قابلیت نصب: دیوار
  • دسته هویه با روکش سیلیکونی
  • خطای دستگاه نیز در حدود 2 درجه سانتیگراد است
  • چهارپایه لوکس جهت مکانهای لوکس و دکوراکتیو
  • فاصله از اجسام قابل اشتعال

این دستگاه های تابشی مصرف پایین را به همراه گرمای مطبوع به همراه دارند. همچنین کمترین میزان مشکلات مربوط به ایمنی در این مدل ها می باشد و به همین دلیل محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران پیدا کرده اند. هیتر خانگی می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای تامین گرمایش در فضاهای کوچک خانگی باشد. همچنین از این دستگاه برای کمک به سیستم گرمایش مرکزی برای بهبود شرایط دمای خانه استفاده می شود و به همین دلیل در سال های اخیر رغبت مردم به خرید آنها نیز افزایش معناداری داشته است. هیترهای فن دار خانگی نیز گزینه ای هستند که می توانند در مورد بهبود قدرت و توان حرارتی آنها مفید واقع شوند. فن ها با پرتاب هوای گرم، سرعت و کیفیت گرمای تولید شده را بهتر کرده اند و تمایل به استفاده از آنها بسیار بیشتر از مدل های بدون فن است. با ورود انواع مدل های تابشی نیز ساختار این لوازم گرمایشی با دگرگونی بزرگی روبرو شده است و دیگر بازدهی های زیر 90 درصد در این دستگاه ها قابل قبول نیست. دستگاه های گرمکن تابشی سازوکار بسیار ایده آلی برای این منظور به کار گرفته اند و از تمامی گرمای تولید شده در فرآیند احتراق برای انتقال آن به محیط استفاده می کنند. آنها احتراق را به شکل کامل انجام می دهند و هیچ ماده سمی اضافی در روند سوخت و ساز تولید نمی کنند. به همین دلیل شرایط ایمنی بسیار مطمئنی دارند و اعتماد کاربران به آنها در حال افزایش است.


[ بازدید : 19 ]
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله مایکت است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]