تفاوت بین کامپیوتر و موتورهای جستجو

سه شنبه 11 بهمن 1401
12:24
هورام

تفاوت بین کامپیوتر و موتورهای جستجو

laptopدر نمایشگر لپ تاپ پارامتر هایی چون وضوح تصویر، نرخ نوسازی تصویر (refresh rate) میزان روشنایی، پوشش صفحه نمایش و پنل نمایشگر مورد توجه hp pavilion gaming 17 قیمت قرار می گیرد. روشنایی: میزان روشنایی صفحه نمایش را با واحد Nit می سنجند. هرچه عدد آن بیشتر باشد نوری هم که از نمایشگر خارج می شود بیشتر است و استفاده از آن در محیط های باز و روشن آسانتر است. البته نور بیشتر، باتری بیشتری نیز مصرف می کند. میانگین میزان روشنایی در لپتاپها 180Nit است که در بعضی مدلها این عدد به 400 میرسد. پوشش نمایشگر: دونوع پوشش مات و براق بر روی نمایشگرها به کار میرود. پوششهای براق رنگهای بهتر و زنده تری نمایش می دهند اما این نمایشگرها مثل آینه عمل می کنند و تصویر کاربر و نورهای اطراف را انعکاس می دهند. به همین دلیل چشم را زودتر خسته می کنند و استفاده از آن در محیط باز و پر نور به راحتی ممکن نیست. در مقابل استفاده از نمایشگرهایی که پوشش مات دارند در محیط های باز و روشن راحت تر است و چشم را نیز کمتر خسته می کنند. در لپ تاپهای جدید پورتی به نام (Thunderbolt) تعبیه شده است که امکانات مختلفی را فراهم میآورد. ظاهر دستگاه و کیفیت ساخت آن نکته ای است که نمی توان هنگام انتخاب یک محصول به آن توجه نکرد . مواردی مثل جنس و رنگ بدنه و شفاف یا مات بودن آن در زیبایی ظاهری لپ تاپ تاثیر دارد. داغ کردن در لپ تاپ به چه معنا است؟ توصیه میکنیم برای خنک تر ماندن لپ تاپ و در نتیجه افزایش طول عمر دستگاه از کول پد های استاندارد استفاده نمایید. در نهایت باید گفت که انتخاب یک دستگاه مناسب ارتباط مستقیمی با نیاز کاربر داشته که با توجه به موارد ذکر شده در این مقاله می توانید بهترین و آگاهانه ترین انتخاب خود را تجربه کنید.

  • حافظه داخلی: یک ترابایت HDD و ۲۵۶ گیگابایت SSD NVMe
  • قیمت بسیار بالا
  • تفاوت MBR و GPT در هنگام پارتیشن بندی هارد
  • مناسب برای بازی، برنامههای سنگین رندرینگ، طراحی
  • برنامه نویس در شرکت های تولید کننده نرم افزار

laptopاین لپ تاپ از یک نمایشگر 17 اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 144 هرتز بهره میبرد و مانند دیگر محصولات قدرتمند فاقد درایو نوری است. در این محدوده قیمت لپ تاپ 15 اینچی اینتل مدل Intel NUC X15 C71FBG - AB نیز محصول همردهای است که در صورت عدم موجودی این لپ تاپ میتواند گزینه دیگری برای کاربران باشد. سری لپ تاپهای ROG Strix ایسوس از معروفترین محصولات گیمینگ هستند و به قدرتمندترین سخت افزارهای حاضر مجهز شدهاند. لپ تاپ ROG Strix G513QM دارای پردازندهی 8 هستهای Ryzen 9 5900HX AMD با فرکانس بوست 4.60 گیگاهرتز و حافظه کش 16 مگابایت و کارت گرافیک GeForce RTX 3060 انویدیا با 6 گیگابایت حافظه ویدیویی است. این دستگاه از نظر سخت افزاری یکی از قدرتمندترین و بهترین لپ تاپ های موجود در بازار محسوب میشود و در نتیجه میتواند تمام انتظارات کاربر از یک سیستم قدرتمند را برآورد نماید.

این 10 Manget را به لپ تاپ خود اضافه کنید

■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد! ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی! ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی! هر برندی مزایا و معایب خاص خودشو داره . وقتی یه ایرادی در یک مدل خاص به وجود میاد برای رفع ایراد لازمه که بدونید مدل لپ تاپ تون چیه ! بذارید با یه مثال این موضوع رو براتون روشن کنم . فرض کنید که وب کم لپ تاپ تون کار نمی کنه و یا هنگام کار مشکلات خاصی به وجود میاد . سیستم عامل ویندوز 7 و بالاتر معمولا درایور اغلب دستگاه ها رو به صورت استاندارد میشناسه اما این امکان وجود داره که درایور یه مدل لپ تاپ رو شناسایی نکنه ! یا در یک مدل لپ تاپ دیگه ممکنه مشکل این باشه که برای راه اندازی وبکم لپ تاپ نیاز به نرم افزار دیگه ای هم باشه . بارها دیده شده که حتی در یک برند مشخص یک مدل لپ تاپ به قول معروف جوجه اردک زشت از آب در میاد !

5 نکته با رایانه

laptopبرخی از محبوبترین محصولات آن تلفنهای همراه، مانیتورها، نمایشگرها، لپتاپها، نت بوکها، روترهای WiFi و مادربردها هستند. ایسوس با تمرکز بر پیشرفتهترین نوآوری و رضایت مشتری، جایگاه ویژهای در عرصه لپتاپ دارد. ایسوس در انبوهی از لپتاپهای دیگر از طریق ویژگیهای ابتکاری و طراحیهای بسیار زیبای خود مشهور شده است. این شرکت هم با لپتاپهای استاندارد و هم با کانورتیبل های خود میدرخشد. همچنین برخی از پرفروشترین لپتاپهای ایسوس شامل Asus ZenBook 13، Asus Chromebook Flip، Asus ROG Strix Scar III، Asus VivoBook S15 و Asus ZenBook 15 میشوند. لنوو، بانام رسمی Lenovo Group Limited، یک شرکت فناوری چینی است که دفتر مرکزی آن در پکن قرار دارد. این شرکت در نوامبر ۱۹۸۴ تأسیس شد و در ابتدا بانام Legend شناخته میشد و بعداً نام خود را به لنوو تغییر داد. اگرچه این شرکت بیشتر به محصولات لپتاپ معروف است اما لنوو همچنین یک تولیدکننده مشهور تلفن همراه است. درواقع دو سال پس از ورود به بازار گوشیهای هوشمند در سال ۲۰۱۲، بهسرعت به بزرگترین فروشنده گوشیهای هوشمند در سرزمین اصلی چین تبدیل شد.

laptopواردات این مدل لپ تاپ ها بیشتر به منطقه خاورمیانه است. به دلیل قیمت مناسب و باکیفیت بودنشان، این منطقه تمایل بیشتری به خرید نشان می دهند. واژه ی استوک (Stock) در لپ تاپ استوک به معنای یک ویژگی خاص برای آن است. این واژه ی لاتین در بازارهای اروپایی یک معنا و در بازار ایران معنای کاملا متفاوتی دارد. در بازارهای اروپا و آمریکا، عبارت لپ تاپ استوک به لپ تاپ هایی اختصاص داده میشود که به هر دلیلی فروش نرفته اند و در انبار فروشگاه های بزرگ باقی مانده اند. بنابراین این فروشگاه ها بنا به دلایلی همچون عدم پرداخت مالیات مجدد، تخلیه ی انبار و نیز افزایش نقدینگی برای خرید کالاهای جدید، محصولات خود را در حراج و با قیمتی پایین تر به فروش میرسانند. بنابراین اینکه در ایران به لپ تاپ های دست دوم لپ تاپ استوک میگویند اشتباه است. A به فروش میرسند. در نتیجه برخلاف تعریفی که برای استوک در کشور ما وجود دارد. مورد استفاده قرار نگرفته و کاملا نو است.

حقیقت صادقانه به نیکی در کامپیوتر

laptopکامپیوتر کوچک اینتل با نام تجاری intel nuc توسط کمپانی بزرگ اینتل در سال 2012 به بازار جهانی ارائه شد. مینی کامپیوتر اینتل مدل intel nuc dc3217iye اولین دستگاهی بود که پس از ورود به ایران با ابعاد بسیار کوچک و طراحی زیبا چشمان کاربران را خیره کرد و دنیای mini-pc برای مصرف کنندگان و افراد حرفه ای جذاب گردید. این برند توانست ظرف مدت کوتاهی بسیار در دل کاربران جا باز کند و رویکرد استفاده از کامپیوترهای بزرگ شخصی را به سمت مصرف مینی کامپیوتر mini pc تغییر دهد. اگرشما هنوز با رایانه های شخصی Intel NUC آشنا نیستید، آنها مجموعه ای از سیستم عامل های دستکتاپ هستند که اینتل در سه قالب nuc kit , nuc board و nuc mini pc که رایانه کامل است ارائه می دهد. البته لازم به ذکر است که قالب های NUC Elements , Compute Cards , Compute Sticks و NUC Laptop Kits نیز جزء سری مینی پی سی های intel nuc هستند که مصرف خیلی عمومی ندارند لذا بررسی آن را به بخش مقالات وبلاگ سپرداه ایم.

تواریخ کامپیوتر

laptopاما در حال حاضر، حداقل فرکانس این کامپیوتر همه کار ۳۶۰۰ مگاهرتز است که در دستهی پردازندههای دسکتاپ قرار میگیرد. گرافیک به کار رفته در این دستگاه نیز HD Graphics ۶۳۰ اینتل میباشد. از نظر حافظه، شاهد ۴ گیگابایت RAM DDR4 به همراه ۱ ترابایت حافظه HDD هستیم. برخلاف دو کامپیوتر آل این وان قبلی، در این مدل حافظه SSD وجود ندارد و فقط هارد HDD برای استفاده در اختیار کاربران قرار داده شده است. یک کارت حافظه جانبی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ در مقاله بهترین کارت حافظه موبایل متوجه می شوید. بررسی تعدادی از هدفون های بی سیم با کیفیت را در راهنمای خرید هدفون بی سیم وان مور بخوانید. چهارمین و آخرین دستگاه آل این وان که قصد داریم به عنوان بهترین کامپیوتر بدون کیس معرفی کنیم، مجددا به شرکت ایرانی جی پلاس تعلق دارد. این دستگاه، کامپیوتر بدون کیس جی پلاس مدل GIO-K247HNE در نوع خود، بهترین کامپیوتر All in One محسوب میشود. جی پلاس سعی کرده در این دستگاه از کانفیگ قدرتمند و رده بالایی استفاده کند تا کاربرانی که نیاز به یک کامپیوتر سریع و پرقدرت دارند، اما دردسرهای سیستمهای PC رومیزی را نمیخواهند داشته باشند، بتوانند از آن استفاده کنند.

ولی در شیوه ی ارسال از طریق پست، بین ۲ الی ۴ روز کاری زمان خواهد برد. اگر ساکن تهران هستید، در صورت تمایل میتوانید خرید خود را به صورت حضوری از مجموعه فروشگاه های فیزیکی بهروز انجام دهید. چرا برای خرید لپ تاپ استوک، به بهروز استوک اعتماد کنیم؟ یکی از مهم ترین مسائل در خرید لپ تاپ استوک، سلامت داخلی قطعات آن است. اما برای آسودگی خیال مشتریان عزیز، فروشگاه به روز استوک یک هفته گارانتی تعویض به صورت کتبی و یکسال خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه میکند. آیا لپ تاپ استوک گارانتی دارد؟ همچنین لپ تاپ استوک و تمامی کالاهای استوک شامل یک سال خدمات پس از فروش میباشند که در صورت ایجاد مشکل دستمزدی بابت تعمیر لپتاپ گرفته نمیشود و تنها هزینهی قطعه از مشتری دریافت میگردد. لذا مشتریان گرامی می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید لپ تاپ استوک و دیگر کالاهای استوک اقدام فرمایند.

  1. بنیانگذاران: لی بیونگ-چول
  2. پشتیبانی از VPN L2TP
  3. انواع برندهای اسپیکر بلوتوثی
  4. امکان جابجایی راحتتر از کامپیوترهای رومیزی
  5. استفاده از لپ تاپ در سلامت
  6. میزان استفاده شما از لپ تاپ

laptopاگر جزو افراد انگشتشماری هستید که قیمت محصول برایشان موضوعیت ندارد، توجه شما را به لپتاپهای زیر جلب میکنیم. مکبوک پرو ۲۰۲۱ با تراشهی M1 Max توانمندترین لپتاپ اپل موجود در ایران است. اگر نمیتوانید با سیستمعاملی غیر از ویندوز کنار بیایید و ترجیح میدهید با پرداخت مبلغی کمتر، کارایی و عملکردی نزدیک به مکبوک پرو M1 Max را دراختیار داشته باشید. لپتاپ ZenBook UX8402ZE ایسوس میتوانید جایگزین خوبی برای آن باشد. البته توجه کنید که فرم فکتور این لپتاپ با سایر لپتاپهای دیگر اندکی متفاوت است. درواقع بهجز نمایشگر اصلی، یک نمایشگر ثانویه در بالای کیبورد قرار دارد که با هدف بهبود چندوظیفگی (بهخصوص در تدوین ویدیو) طراحی شده است. پردازنده Core i7-12700H، گرافیک RTX 3050Ti، رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 و صفحه نمایش ۱۴٫۵ اینچی لمسی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح QHD، این لپتاپ را به گزینهای وسوسهانگیز برای طراحان و گرافیستها، تدوینگران و مهندسان تبدیل میکند.


[ بازدید : 16 ]
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله مایکت است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]