شنبه 8 بهمن 1401
16:55
هورام

دکوراسیون خانه را از کجا و چگونه شروع کنیم
  1. کمد حولههای خود را خارج از حمام کنار در قرار دهید
  2. رنگ نوری که به کار برده شده
  3. سفید صدفی
  4. سفید ساده
  5. لوازم کوچک سرویس بهداشتی را به صورت ست خریداری کنید

kitchen decorationبگذارید عکس هایی که جمع آوری کرده اید شما را راهنمایی کنند که چه سبکی برای شما مناسب باکس دکوری است. اجازه دهید ویژگیهایی از قبیل سبک و مدل مبلمان و پالت رنگ و الگوها و طرح ها و متریال ها ، پرده ها ، پارکت ها و تعداد مبلمان برای هر اتاق شما را راهنمایی کند. اکثر مردم سطح محدوده آسایش عمومی را می پسندند. به این ترتیب میدانند که چه اتاقی را دوست دارند در آن باشند و چه اتاق هایی را دوست ندارند. اگرچه ریسک خارج شدن از محدوده آسایش خود گاهی خوب است ولی به هرحال بعید است که شما زندگی در یک فضای معاصر مینیمالیستی لذت ببرید اگر تمایل طبیعی شما به سبک فرانسوی است. بنابراین به غرایز خود اعتماد کنید. در نظر داشته باشید که اگر شما به یک مبل علاقه دارید اما از پارچه آن بدتان می آید، می توانید فقط پارچه اش را عوض کنید.

  • لیست خواسته های خود را بنویسید
  • رنگهای غالب: زرد، طوسی، آبی و سفید
  • استفاده از بازفت های مختلف
  • قفسهبندی تمام دیوارها
  • تنالیته رنگ های خنثی و گرم

در ابتدای کار نقشه های مهندسی از فونداسیون تا نتیجه نهایی که تکمیل سازه است، طراحی می شود . سپس کل سازه بر اساس آن طرح ترسیم شده در نقشه های مهندسی ساخته می شود . اگر این طرح از همان ابتدا جالب ترسیم نشده باشد سبب می شود که افراد رضایت کافی نداشته باشند. دکوراسیون داخلی خانه ی کوچک باید طوری چیده شود که بتوان حداکثر استفاده از حداقل فضا را برد . در دکوراسیون داخلی فضای کوچک می توان از دیوار برای باکس بندی و جاسازی اشیاء کمک گرفت. وقتی فضای منزل بزرگ باشد هر فرد با هر سلیقه ای که دارد می تواند انواع اشیاء را بخرد و در خانه بچیند . دکوراسیون داخلی فضای بزرگ در سبک مدرن به صورت ساده چیده می شود و بیشتر فضا خالی می ماند. اگر بدنبال سبک کلاسیک هستید می توانید از انواع اشیاء تزئینی، گل و گیاه، کتابخانه، آکواریوم و شومینه جهت شلوغ شدن و زیبایی فضا استفاده کنید. در این روش فضای سالن به شکل مربع است و نسبت به روش مستطیلی چیدمان شیک تری دارد چون می توان همه ی اشیاء را روبروی هم و نزدیک بهم چید.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationشاید هر فردی بدون تحصیلات دانشگاهی با انگیزه هنری و زیباییشناختی بتواند نقش یک دکوراتور را بر عهده بگیرد. اما در اصل، دکوراسیونداخلی منزل مانند تمام هنرهای دیگر دارای سبک ها و ریزه کاری های خاص بهخود است. این جزئیات نیز بر اساس گذر زمان و تغییر در سبک زندگی افراد، دستخوشتغییرات شده اند و رنگ و لعاب متفاوتی به خود گرفته اند. دکوراسیونمنزل در معنای لغوی خود به معنای مرتب کردن و چیدمان است. در واقع وقتی ازدکوراسیون داخلی منزل صحبت می شود به معنای انتخاب وسایل و چیدمان آنها است که درقسمت های مختلف منزل مانند پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب و حتی سرویس دستشویی و حمامنیز به کار برده می شود. طراحی داخلی منزل و دکوراسیون داخلی منزل چه تفاوت هایی با هم دارند؟ در تعریف کلی طراحیدکوراسیون منزل به نوع چیدمان، تزیین مبلمان و اجزای منزل دلالتدارد. اما در طراحی داخلی ساختمان اشاره مستقیم به قسمت سازه ومعماری ساختمان می شود. به طور معمول این دو واژه نباید به صورت متعارف در کنار همقرار گرفته شوند.

شما می توانید دکوراسیون را طبق مدل و طرح مورد نظر و رویایی تان انتخاب کنید و حتی تا سال ها بعد آن را تغییر ندهید. اگر علاقه مند هستید تا از شکل های هندسی برای دکوراسیون منزل استفاده کنید، نباید در آن اغراق داشته باشید. این اشکال را می توانید در قسمتی از اتاق نشیمن مشابه تابلو به دیوار بزنید و نما جذابی را به وجود آورید. در طراحی دکوراسیون داخلی منزل، ساده گرایی از مهم ترین قوانین است. به کارگیری طراحی های اغراق آمیز معمولاً نتیجه معکوس می دهد و بسیار پر ریسک است. در چیدمان منزل حتما قانون اعداد فرد را در نظر بگیرید. طبق این قانون جذابیت اشیایی که طبق اعداد فرد مرتب می شوند، نسبت به اعداد زوج بیشتر است. به همین دلیل مبلمان در دسته های 5، 7 و 9 نفره تولید می شوند. مرتب سازی وسایل خانه طبق الگو اعداد فرد، از یکنواختی فضا جلوگیری می کند.

kitchen decorationاگرچه آنها دست به دست هم می دهند، اما طراحان دکوراسیون داخلی با طراحان داخلی متفاوت هستند. طراحان داخلی همان وظایف دکوراتورها را انجام می دهند، اما باید آموزش رسمی و گواهینامه حرفه ای توسط شورای ملی صلاحیت طراحی داخلی دریافت کنند. از سوی دیگر، دکوراتورهای داخلی ملزم به دریافت آموزش رسمی یا تجربه حرفه ای نیستند. هر دو با متخصصان خدمات برای انجام کارهای طراحی همکاری می کنند، اما طراحان داخلی ممکن است با پیمانکاران برای تغییر عناصر ساختاری همکاری کنند. سبک های طراحی تغییر می کند و با گذشت زمان شکل تازه ای به خود می گیرد. در طول سال ها سبک های طراحی متعددی وجود داشته است، اما بیایید محبوب ترین آنها را بررسی کنیم. ویلایی یک سبک عالی برای کسانی است که می خواهند ساحل و اقیانوس را وارد زندگی روزمره خود کنند. این شامل طرح های رنگی سفید، آبی، سبز و نارنجی است. لوازم جانبی شامل صخرههای اقیانوسی با قاب، صدفهای دریایی، عناصر چوبی و مبلمان معمولی برای ایجاد فضایی آرامشبخش است.

آنچه وارن بافت می تواند در مورد دکوراسیون خانه به شما بیاموزد

kitchen decorationحال شما میتوانید از پردههای توری که یک لایه آستر زیر آنها وجود دارد در مقابل پنجره ها استفاده کنید، تا در عین حال که جلوی نور را نمیگیرید جلوی نگاه چشمهای کنجکاو را بگیرید. یکی از انواع شیشههای پنجره، شیشههای رفلکس هستند که این امکان را برای شما فراهم میکنند تا در طول روز که منبع تابش نور بیرون از خانه است، داخل خانه شما از بیرون مشخص نباشد. اما در این حالت شبها که داخل خانه به واسطه چراغها روشن هستند کاملا از بیرون مشخص است و برای شبها احتیاج به پرده است. پنجره رفلکس به شما کمک میکند تا با خیال راحت از نور پنجره بزرگ و آفتاب گیرتان در طول روز استفاده کنید. هنگامی که پنجره های بزرگ در خانه تعبیه می شود، سوال مهمی که هنگام بحث در مورد این نوع تاسیسات مطرح می شود این است که «چگونه یک شخص می تواند تایید کند که یک تکه بزرگ شیشه ای که در این پنجره ها قرار دارد واقعاً ایمن است؟

تمام اتاقها حتی سالن اصلی نیاز به پرده دارند.

سوال هفتم: کدام مدل پرده را برای خانه انتخاب کنیم؟ بر کسی پوشیده نیست که پردهها جز اصلی هر دکوراسیونی هستند. تمام اتاقها حتی سالن اصلی نیاز به پرده دارند. انتخاب پرده مناسب برای سالن اصلی با انتخاب پرده برای اتاقها کاملاً دو مبحث مجزا است. پردههایی که برای اتاق کودکان انتخاب میشوند، رنگهای شاد و جذاب دارند. پردههایی که برای نصب در اتاق خواب خریداری میشوند باید رنگهای آرامشبخش داشته و متناسب با دکوراسیون، مبلمان، تختخواب و روتختی انتخاب شوند. در مورد سالن پذیرایی، قضیه کمی متفاوت است. رنگ پردههای سالن اصلی میتواند متضاد یا هماهنگ با مبلمان انتخاب شود. همچنین نحوه دوخت پردهها به سبکهای متفاوت از سبک لاکچری یا سبکهای ساده تبعیت میکند. اندازه پردهها هم اهمیت دارد. درباره تمام اینها باید هنگام دریافت خدمات مشاوره دکوراسیون منزل صحبت کنید. یکی از مهمترین ابزارهایی که هر منزل یا ویلایی را زیباتر میکند، انواع قفسهها و شلفها هستند.

برای سوال اولتان باید بگویم. طراحی دکوراسیون داخلی یعنی قانون درست چیدمان و معماری ساختمان، که سلامت روح و روحیه کسانی که در آن محیط زندگی می کنند، را برعهده دارد. و طراح دکوراسیون داخلی به کسی گفته می شود، که این حرفه را با استفاده از دانش و ایده های نوین مناسب با روحیه افراد طراحی نماید. خانه ای که در آن زندگی می کنیم دارای بخش های بسیاری می باشد. اتاق خواب، پذیرایی، حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه و… است. که هر کدام از این مکان ها دارای نقطه کانونی هستند که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل بیبار مهم می باشند. طراحی دکوراسیون داخلی منزل به معنای ایجاد تناسب، میان اجزا و وسایل خانه است. در صورتی که ابعاد منزلتان کم است و یا فضای کافی ندارید، می توانید با یک طراحی دکوراسیون خوب، استفاده ی بهینه از فضا را ببرید. پس چه چیزی بهتر از اینکه شما میتوانید با کمک گرفتن از یک طراح داخلی بهترین استفاده را از فضای کم خانه تان را داشته باشید.

kitchen decorationروش های ساده و موثری وجود دارد که می توان با استفاده از آن ها محیط خانه را دلپذیر و جذاب کرد. بکارگیری ایده های کاربردی می تواند فضا را در خانه های کوچک بزرگتر نماید. اگر ایده خود را به درستی طراحی کنید، دکوراسیون کوچک تان تبدیل به یکی از جذابیت ترین دکوراسیون ها خواهد شد. برای خانه های کوچک بهتر است از تنوع رنگ کمتری برای روکش مبلمان و پارچه پرده های اتاق ها استفاده نمایید زیرا تنوع رنگ زیاد، خانه شما را شلوغ نشان می دهد. پیشنهاد می کنیم برای دکوراسیون کوچک خود از رنگ های روشن با طرح های ساده بهره بگیرید. شما می توانید دکوراسیون خود را با بودجه ای اندک همراه با کمی ذوق و سلیقه تغییر دهید. تغییر دکوراسیون کوچک ممکن است ساده به نظر برسد اما اگر اصول طراحی داخلی برای آن رعایت نگردد نتیجه کار رضایت بخش نخواهد بود. پس قبل از تصمیم گیری برای خرید لوازم مورد نظر حتما با متخصصان و افراد با تجربه و حرفه ای در این زمینه مشورت نمایید.


[ بازدید : 15 ]
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله مایکت است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]